۷ سال پیش

امتناع سازمان بازنشستگی از پذیرش افزایش حقوق ناشی از طرح رتبه بندی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 یک فعال صنفی معلمان می گوید: با وجود دستورالعمل صادره دولت، سازمان بازنشستگی از پذیرش افزایش حقوق ناشی از طرح رتبه بندی معلمان خودداری می کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


«محمدتقی سبزواری» فعال صنفی معلمان  در شیراز در گفتگو با ایلنا اظهار داشت:در حال حاضر سازمان بازنشستگی از پذیرش بند «فوق العاده شغل حرفه‌ای»  خودداری می کند.

وی افزود: مطابق با دستورالعمل صادره از سوی دولت و وزارت آموزش و پرورش از مهرماه سال گذشته طرح رتبه بندی برای کادر آموزشی اجرا شده است. طبق قانون؛ مقرری ماه اول ناشی از این افزایش حقوق ؛ کسر و به حساب صندوق بازنشستگی واریز شده است. طی ماه های پس از مهرماه نیز همواره سهم بازنشستگی  شامل این افزایش حقوق می شده است.

سبزواری ادامه داد: طرح رتبه بندی در قالب بند «فوق العاده شغل حرفه‌ای» به ردیف های احکام حقوقی اضافه شده است. بندهای حکم کارگزینی که مشمول کسورات بازنشستگی می شوند باید در تعیین حقوق نهایی بازنشستگان مؤثر واقع شوند ولی سازمان بازنشستگی از پذیرش آن خودداری می کند.

این فعال صنفی معلمان  همچنین گفت: آموزش و پرورش مدعی است که مبلغ کسرشده از شاغلین به حساب خزانه واریز شده است در حالی که سازمان بازنشستگی با رد این ادعا ،  از عدم واریز این مبلغ به حساب صندوق بازنشستگی خبر می دهد. در این بین دولت و سازمان برنامه و بودجه هنوز اعلام نظر نکرده اند.

سبزواری  با بیان این مطلب که این موضوع برای معلمانی که می‌خواهند به افتخار بازنشستگی نایل شوند تولید زحمت کرده است، اعلام کرد: فصل تابستان؛ فصل صدور احکام بازنشستگی در آموزش و پرورش است و تاخیر در رسیدگی به این موضوع سبب پایمال شدن حق جمع قابل توجهی از فرهنگیان می شود.

او در پایان اظهار داشت: امیدواریم این مساله هر چه سریعتر حل و فصل شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=584560
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد