۷ سال پیش

امشب آخرین مهلت دریافت کارت کنکور ارشد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آخرین مهلت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون ۶۶ درصد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، کارت آزمون خود را دریافت کرده اند و داوطلبان تا ساعت ۱۲ امشب فرصت دارند کارت خود را دریافت کنند.
دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تا صبح امروز از تعداد ۷۶۱ هزار و ۱۱۶ داوطلب ثبت نام کننده تعداد ۵۰۲ هزار و ۷۳۷ داوطلب و به عبارت دیگر ۶۶.۰۷ درصد داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون خود اقدام کرده اند.
وی افزود: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۵ تا ساعت ۱۲ امشب چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند کارت خود را دریافت کنند.
توکلی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه در ۶۶ شهرستان و ۱۴۸ حوزه امتحانی برگزار می شود.
وی یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد در نوبت صبح پنجشبنه ۱۶ اردیبهشت ماه در ۱۲ کد رشته شامل ۱۱۰۶، ۱۱۱۷، ۱۱۲۲، ۱۱۲۴، ۱۱۳۳، ۱۱۳۴، ۱۱۴۲، ۱۱۴۳، ۱۱۵۶، ۱۱۵۷، ۱۲۵۱ و ۱۲۶۷ برای تعداد ۲۹۲ هزار و ۲۴۹ داوطلب برگزار خواهد شد . از این تعداد ۱۴۹ هزار و ۸۷۷ نفر زن و ۱۴۲ هزار ۳۷۲ نفر مرد هستند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: شروع آزمون صبح از ساعت ۷:۳۰ است و در حوزه های امتحانی ساعت ۷ بسته می شود.
وی گفت: آزمون نوبت پنجشنبه بعد از ظهر در ۶۶ کد رشته امتحانی (۶۶ کد رشته امتحانی شناور ) برای ۱۴۵ هزار و ۹۱۸ داوطلب برگزار می شود که از این تعداد ۷۲ هزار و ۵۱۱ نفر زن و ۷۳ هزار و ۴۰۷ نفر مرد هستند.
توکلی افزود: آزمون های روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود. آزمون صبح جمعه در ۲۲ کد رشته امتحانی برای ۲۷۲ هزار و ۵۱۶ داوطلب برگزار می شود که از این تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۸۷ نفر زن و ۱۴۷ هزار و ۳۲۹ نفر مرد هستند.
وی یادآور شد: آزمون بعد از ظهر جمعه نیز در ۳۶ کد رشته امتحانی برای ۱۱۸ هزار و ۹۳۶ نفر داوطلب شامل ۷۷ هزار و ۵۸۱ نفر زن و ۴۱ هزار و ۳۵۵ نفر مرد برگزار می شود.
مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد ۸۲۹ هزار و ۶۱۹ کارت ورود به جلسه صادر شده که از این تعداد ۴۰۴ هزار و ۴۶۳ کارت برای داوطلبان مرد و ۴۲۵ هزار و ۱۵۶ کارت برای داوطلبان زن صادر شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=590347
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد