۷ سال پیش

امضای تفاهم‌نامه بنیاد و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای اشتغال ایثارگران
اطلاعات بیشتر

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین بنیاد و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد.

جهت مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا، مهدی ایزدی گفت: در راستای اجرای بند «ب» ماده (34) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و بهره‌مندی ایثارگران جویای کار فاقد مهارت از ظرفیت‌های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد و این سازمان امضا شده است. در این تفاهم‌نامه که با هدف ارتقای سطح مهارت و آموزشی ایثارگران متناسب با نیاز بازار کار و با نگاه به ایجاد اشتغال پایدار به امضا رسید به همکاری دو دستگاه به‌منظور دستیابی به اهداف مورد نظر تأکید و مقرر شده هر یک از طرفین نسبت به ابلاغ تفاهم‌نامه یادشده به مراکز استانی خود برای برگزاری جلسات مشترک استانی و اجرای مفاد آن اقدام کنند.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد تصریح کرد: یکی از مواد مهم این تفاهم‌نامه تشکیل کارگروه مشترک راهبری ملی و استانی به‌منظور هماهنگی بیشتر در اجرای آن است که در این راستا ارائه خدمات بیشتر در بخش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را تسهیل و تسریع می‌کند.
وی با اشاره به اهداف امضای این تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: با اجرای مفاد تفاهم‌نامه مذکور به یکی از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی یعنی توانمندسازی شغلی جامعه هدف در بنیاد جامعه عمل پوشانده شده و در راستای اهداف شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» گام‌های مؤثری برداشته خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=650435
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد