۷ سال پیش

امیدواریم ‌حقوق معلمان افزایش یابد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

استاندار خراسان شمالی گفت: تمام تلاش ما تا پایان دولت یازدهم حذف تمام مدارس خشتی و گلی در استان خراسان شمالی است که خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام‌گرفته است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سید علی‌اکبر پرویزی ظهر امروز با حضور در هنرستان امام صادق (ع) و آموزشگاه 19 مهر بجنورد به مناسبت روز معلم اظهار داشت: 450 کلاس درس در 2 سال اخیر به بهره‌برداری رسید و 700 کلاس درس نیز در دست احداث است که با احداث و بهره‌برداری این فضاهای آموزشی قطعاً فضاهای آموزشی استان ارتقاء می‌یابد.
استاندار خراسان شمالی گفت: در مهرماه و آبان ماه سال گذشته 450 کلاس درس به بهره‌برداری رسید و امسال انتظار داریم 250 کلاس درس دیگر نیز به بهره‌برداری برسد و از سال آینده این تعداد به 350 تا 400 کلاس درس در سال باشد تا نیازهای اولیه برای آموزش مهیا شود.
پرویزی تصریح کرد: نام‌گذاری هفته معلم فرصت خوبی برای تشکر و قدردانی از تمام معلمان استان و شنیدن مشکلات آن‌ها و تلاش برای حل این مشکلات است.
پرویزی اظهار داشت: آموزش‌وپرورش به خاطر زیرپوشش قرار دادن بیش از 14 میلیون نفر با مشکلات بسیاری نیز به همان نسبت درگیر است.
وی بابیان این موضوع که یکی از نیازهای اصلی کشور ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش به دانش آموزان است گفت: با تشویق خانواده‌ها و دانش آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای با توجه به کمبود استخدامی‌ها در دستگاه‌های دولتی، باید بتوانیم بازار کار و اشتغال را برای آنان مهیا کنیم.
استاندار خراسان شمالی به نیمه‌تمام بودن تعداد زیادی از پروژه‌های دولت گذشته اشاره و تصریح کرد: آموزش‌وپرورش نسبت به سایر بخش‌ها، خدمات قابل‌توجهی را از این دولت دریافت کرده است و دولت یازدهم، همواره تلاش کرده تا حداقل نیازهای معلمان در راستای بهبود شرایط را فراهم کند.
پرویزی گفت: در حوزه تجهیزات هنرستان‌ها اقداماتی انجام‌گرفته اما این تجهیزات محدود و نیاز به بروز رسانی دارند.
وی تأکید کرد: باید کتاب‌هایی در حد نیاز علمی دانش‌آموزان فراهم شود و اگر مدارسی در حوزه آزمایشگاه فعالیت می‌کنند کمک می‌کنیم تا این شرایط مهیا و بحث کارگاه‌ها نیز باید جدی‌تر موردتوجه قرار گیرد تا دانش آموزان بتوانند اطلاعات علمی خود را به عمل تبدیل کنند.
به گفته پرویزی زمانی که صحبت از کمک به قشر فرهنگیان می‌شود تمام نگاه‌ها معطوف به مسائل مالی است درحالی‌که شان و جایگاه معلمان فراتر از این موضوعات است.
وی افزود: دولت یازدهم تاکنون اقدامات خوبی را برای کارکنان و معلمان انجام داده که امیدواریم سطح پرداخت حقوق این قشر نیز افزایش یابد و بتوانیم حداقل‌هایی را بر اساس تکلیف به جامعه آموزش‌وپرورش ارائه دهیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588876
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد