۷ سال پیش

انتقاد از اخراج بیش از هزار نفر از کارگران

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در ۴۰ روز گذشته بیش از هزار نفر در دو شهرستان حوزه انتخابیه‌ام اخراج شده‌اند این در حالی است که باید به وضعیت معیشتی خانواده‌های آنان در سال اقتصاد مقاومتی توجه جدی شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 21 اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: کارخانه‌های شیر پول دامداران را نمی‌دهند و نهاده‌های کشاورزی را باید نقد بخرند.
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به وضعیت دامداران رسیدگی شود و در حال حاضر با مشکلاتی مانند تب برفکی و عدم پرداخت خسارت روبه‌رو هستند، از طرفی از خارج از کشور شیرخشک وارد می‌شود.
حاجی دلیگانی گفت: وزیر اقتصاد باید موانع در راه صادرات صیفی‌جات را به عراق و کشورهای دیگر حل کند و نباید فراموش کرد در این وضعیت صیفی‌کارانی که ماه‌ها تلاش کرده‌اند با مشکلات جدی روبه‌رو هستند و کامیون‌داران نیز در این وضعیت هزینه‌ها را دو برابر کرده‌اند.
وی ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی بعد از سال‌ها دقیقا مشخص کند به چه میزان کشت نیاز است و موضوع مهم دیگر اینکه در 40 روز گذشته بیش از هزار نفر در دو شهرستان حوزه انتخابیه‌ام اخراج شده‌اند این در حالی است که باید به وضعیت معیشتی خانواده‌های آنان در سال اقتصاد مقاومتی توجه جدی شود.
حاجی‌دلیگانی گفت: باید به واحدهای صنعتی تسهیلات ارائه شود و تذکر دیگر در خصوص اینکه کار را به پیمانکاران خارجی می‌دهند و از پیمانکاران ایرانی خلع می‌کنند، نکته دیگر اینکه از تولیدکننده داخلی در حالی مالیات گرفته می‌شود که از خارجی‌ها خرید انجام می‌شود.
وی افزود: تعرفه واردات خودرو را برای وزارتخانه‌ها کاهش می‌دهند و همچنین تعرفه واردات شکر کم شده و حتی لباس تیم ملی را از خارج خریداری می‌کنند که باید رسیدگی در این خصوص انجام شود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به همه مسئولان و جریان‌های سیاسی توصیه می‌کنم که تضعیف شورای نگهبان به نفع هیچ کس نیست و نباید با تصمیمات درست شورای نگهبان لجبازی شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=594323
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد