۸ سال پیش

انتقاد به افزایش حقوق بازنشستگان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

اعتراض بازنشستگان به افزایش ۱۴درصدی حقوق

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


درحالیکه شورای عالی کار در آخرین روز هفته جاری مصوبه افزایش ۱۴ درصدی حقوق کارگران را به تصویب رساند اما بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نسبت به این مصوبه اعتراض کرده و آن را دور از عدالت می دانند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در این خصوص ضمن انتقاد از مصوبه شورای عالی کار در خصوص افزایش ۱۴ درصدی دستمزد کارگران گفت: با توجه به اینکه بازنشستگان در همین رابطه هیچ نماینده ای در شورای عالی کار ندارند، این مصوبه را قبول نداریم و انتظار داریم حداقل حقوق بازنشستگان بر مبنای هزینه های زندگی آنها تامین شود.

علی اصغر بیات به افزایش ۱۴ درصدی دستمزد کارگران که شب گذشته به تصویب شورای عالی کار رسید، اشاره کرد و گفت: بر اساس ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی، مستمری از کار افتادگان بازنشستگی و مجموعه بازماندگان نباید از حداقل حقوق مزد کارگر عادی کمتر باشد و همچنین با توجه به ماده ۴۱ قانون کار، شورای عالی کار همه ساله موظف است میزان حداقل مزد کارگران را با توجه به اعلام تورم بانک مرکزی افزایش دهد.

وی گفت: براساس این قانون بازنشستگان حداقل بگیر نیز ۱۴ درصد حقوقشان زیاد میشود درحالی که ما آن را قبول نداشته و انتظار داریم دولت همانند افزایش حقوق بازنشستگان کشوری حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را نیز افزایش دهد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=565801
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد