• ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

اهمیت تقویت صنایع دستی روستاییان

اهمیت تقویت صنایع دستی روستاییان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تقویت صنایع دستی روستاییان در اولویت قرار گیرد

جهت ورود به صفحه نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک نمایید


خبر 25 اردیبهشت 96: تقویت صنایع دستی روستاییان در اولویت قرار گیرد (منبع: خبرگزاری خانه ملت)

رئیس فراکسیون میراث فرهنگی مجلس معتقد است توسعه جایگاه صنایع دستی در اقتصاد، ایجاد اشتغال و انتقال فرهنگ ایرانی- اسلامی با تدوین و اجرای سند صنایع دستی به منحصه ظهور خواهد رسید.
جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ضرورت تدوین هر چه سریع‌تر سند ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی که در برنامه ششم توسعه نیز آمده است، گفت: براساس این سند، چشم‌انداز، سیاست‌ها، راهبردها و شاخص‌ها در حوزه صنایع دستی مشخص و این حوزه، صاحب یک سند بالادستی می‌شود درواقع این سند می‌تواند فواید صنایه دستی را برای جامعه عینی و به حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کمک کند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توسعه جایگاه صنایع دستی در اقتصاد، ایجاد اشتغال، انتقال فرهنگ ایرانی- اسلامی و فواید بسیار دیگری با تدوین و اجرای سند صنایع دستی به منحصه ظهور خواهد رسید.
وی با بیان اینکه نوشتن یک طرح جامع به تخصص نیاز دارد از این رو دولت باید برای نگارش این طرح از گروهی کارشناس در حوزه‌های مختلف دانشگاهی، مدیریتی و هنری بهره ببرد، افزود: با توجه به تاکیدات آمده در برنامه ششم در خصوص این سند نحوه حمایت دولت از این صنایع و ساماندهی به منظور تولید و صادرات بیشتر باید منسجم‌تر و کامل‌تر شود و این مهم با تدوین سند امکان‌پذیر خواهد بود.
رئیس فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و مناطق آزاد مجلس ادامه داد: بخش میراث فرهنگی و صنایع دستی را در تدوین این سیاست‌های کلان نیز باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: توانمندسازی صنایع و هنرهای دستی روستاها و جوامع محلی باید در اولویت کاری دولت قرار گیرد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=778387
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد