۷ سال پیش

اولویت جذب اعضای هیات علمی با دانش آموختگان دکتری است
اطلاعات بیشتر

 

رییس مركز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم گفت: با توجه به جمع کثیر فارغ التحصیلان دكتری، اولویت جذب اعضای هیات علمی با دانش آموختگان است.

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


محمدرضا رضوان طلب رییس مركز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به فراخوان مربوط به بورسیه ها در اردیبهشت ماه گفت: ثبت نام دانشجویان دكتری برای جذب به صورت بورسیه در اردیبهشت 95 به زودی اعلام می شود. درحال حاضر دانشگاه‌ها مشغول اعلام نیازهای خود به مركز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم هستند.
وی ادامه داد: بعد از اعلام نیاز دانشگاه‌ها، اداره كل بورس سازمان امور دانشجویان و مركز نظارت آموزش عالی، نیازهای اعلام شده را بررسی و بعد از طی فرآیندی، آنها را منطبق با قوانین و نیازهای موجود، اصلاح می کنند.
رییس مركز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم اظهار داشت: برنامه جذب خصوصا برای دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی تغییر نمی كند و با توجه به ازدیاد دانش آموختگان دكتری، اولویت جذب با آنها است.
رضوان طلب درباره نسبت دانشجو به استاد در كشور یادآور شد: این نسبت هم اكنون 1 به 24 است كه باید برای رسیدن به ایده‌آل ( 1 به 13 در سطح بین المللی) تلاش كنیم؛ لذا تا رسیدن به این نسبت، همواره نیازمند جذب هیات علمی هستیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=596005
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد