۷ سال پیش

ایثارگران در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی ثبت نام کنند
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران شرایط و جزئیات ثبت نام ایثارگران در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور را تشریح کرد و گفت: ایثارگران در این آزمون استخدامی ثبت نام کنند.

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک کنید


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از بنیاد شهید، حجت الله امانی با اشاره به برگزاری سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور افزود: ثبت نام این آزمون از امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه تا سوم مرداد ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود که بر این اساس ایثارگران واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش متناسب با رشته های تحصیلی مورد نیاز دستگاه های اجرایی در این آزمون شرکت کنند.
وی با بیان اینکه ایثارگران در رقابت بین خودشان از سهمیه حداقل ۲۵ درصد ویژه ایثارگران بهره مند خواهند شد، اظهار داشت: ایثارگران واجد شرایط و جویای کار لازم است ضمن مطالعه دقیق دفترچه آزمون به ویژه بخش های مرتبط با قوانین ایثارگران و امتیازات و سهمیه های قانونی در زمان تعیین شده ثبت نام کرده و در آزمون مربوطه ثبت نام شرکت کنند.
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: داوطلبان ایثارگر متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران باید وضعیت ایثارگری خود را بر اساس سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در بند مربوطه در ردیف ۱۴ تقاضا نامه ثبت نام، علامتگذاری کنند ضمن اینکه نسبت به اصلاح و به روز رسانی مقطع تحصیلی، وضعیت خدمت نظام وظیفه و وضعیت شغلی خود در سامانه سجایای شهرستان محل پرونده ایثارگر توجه جدی داشته باشند.
امانی اظهار داشت: همزمان با برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، ایثارگران تحت پوشش ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران جهت کسب فرصت استخدامی مورد علاقه خود براساس مدرک تحصیلی موردنیاز دستگاه های اجرایی طبق مجوز صادره از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تکمیل سهمیه ۲۵ درصد ویژه ایثارگران رقابت می کنند.
وی در خصوص شرایط ایثارگران مشمول پنج درصد سهمیه استخدامی ویژه سایر ایثارگران، تصریح کرد: در میان این ایثارگران پس از انتخاب نوع سهمیه و رقابت، افرادی که بالاترین نمره فضلی را کسب کنند انتخاب می شوند که پس از پذیرفته شدن باید با اخذ گواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و یا منطقه مربوطه به دستگاه ذیربط مراجعه کنند.
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید خاطرنشان کرد: ایثارگرانی که واجد شرایط استفاده از سهمیه استخدامی ایثارگران نیستند و یا تمایل به استفاده از سهمیه ایثارگران ندارند به استناد تبصره یک ماده ۲۱ قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران از شرط معدل و سن معاف هستند، همچنین در اجرای رقابت استخدامی بین ایثارگران مشمول، رعایت اولویت استخدامی پیش بینی شده و اولویت جذب با جانبازان، آزادگان، فرزندان شاهد و فرزندان جانباز ۲۵ درصد و بالاتر است.
وی ادامه داد: این آزمون استخدامی برای جذب در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی (مطابق آگهی استخدامی)، وزارت آموزش و پرورش (صرفا در استان سیستان و بلوچستان)، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی (تهران)، مرکز رقابت (تهران)، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان (تهران)، سازمان امور مالیاتی (مطابق آگهی استخدامی)، سازمان قضایی نیروهای مسلح (مطابق آگهی استخدامی)، سازمان تعزیرات حکومتی (مطابق آگهی استخدامی)، وزارت دادگستری (مطابق آگهی استخدامی)، سازمان دامپزشکی کشور (مطابق آگهی استخدامی) و سازمان تبلیغات اسلامی (مطابق آگهی استخدامی) انجام می شود.
براساس آمار بنیاد شهید در حال حاضر ۵۱ هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر کشور جویای کار هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=634376
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد