۷ سال پیش

ایجاد اشتغال برای ۹۵۴ زن سرپرست خانوار در آذربایجان غربی
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از ایجاد اشتغال برای 954 زن سرپرست خانوار در آذربایجان غربی خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان آذربایجان غربی یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به آن شده است.
وی با بیان اینکه در این میان ایجاد اشتغال برای زنان بی‌سرپرست نیز مورد تاکید قرار دارد، تصریح کرد: 954 زن بی‌سرپرست نیز از طریق تسهیلات کمیته امداد آذربایجان غربی صاحب شغل بوده و هزینه‌های زندگی خود را تامین می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده برای مددجویان کمیته امداد، اذعان داشت: کمیته امداد استان تاکنون توانسته 3 هزار و 836 طرح اشتغالزایی را به مورد بهره‌برداری برساند.
این مسئول وی با اشاره به تسهیلات واگذار شده در این زمینه، اعلام کرد: برای اجرایی شدن این میزان طرح اشتغالزایی 532 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
حسین‌زاده با بیان اینکه این افراد قبل از دریافت تسهیلات، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای فرا می‌گیرند، اذعان داشت: در این خصوص با اداره فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی قراردادهای آموزشی منعقد شده است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان با بیان اینکه بیمه کردن زنان سرپرست خانوار نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد در راستای حمایت از این زنان است، اظهار داشت: در این راستا 7 هزار و 308 سرپرست خانوار بیمه تامین اجتماعی هستند که از این تعداد 3 هزار و 802 نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=589429
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد