۷ سال پیش

ایجاد اشتغال پایدار برای رفع وابستگی مددجویان در دستور کار است
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای رفع وابستگی افراد و مددجویان زیر پوشش در دستور کار مسئولان کمیته امداد کشور و این استان است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


فرید محبی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توجه جدی به مناطق کمتر توسعه یافته از دیگر برنامه های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.
وی نگاه ویژه به مسائل فرهنگی افراد و خانوارهای مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) را از سایر برنامه های مهم کمیته امداد کشور و کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.
محبی بیان کرد: با توجه به شرایط جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) توجه به مسائل فرهنگی، بینشی و اعتقادی و آشنایی هر چه بیشتر آنان با معارف اسلامی از طریق پیاده کردن نظام جامع تربیتی با جدیت در دستور کار کمیته امداد کشور و کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
وی اظهار کرد: فلسفه اصلی تاسیس و راه اندازی کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت رسانی به نیازمندان و توانمند کردن آنان به مرور زمان است.
محبی عنوان کرد: امدادرسانی و ارائه خدمات لازم به محرومان جامعه کار تخصصی و ذاتی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
بیش از ۳۲ هزار خانوار با جمعیتی افزون بر ۹۱ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=592711
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد