۷ سال پیش

ایجاد بیش از یک‌هزار فرصت شغلی برای مددجویان قزوینی
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قزوین گفت: سال گذشته یک‌هزار و ۸۴۱ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در قزوین ایجاد شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله صفری با حجت‌الاسلام مسعود خمسه‌ای رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین دیدار کرد و پیرامون مسائل مختلف به گفت‌و‌گو پرداخت.
هدایت‌الله صفری در این دیدار گفت: کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با هدف رسیدگی به امور زندگی نیازمندان و مستمندان خدمات مختلفی را به آن‌ها ارائه می‌دهد.
وی افزود: این نهاد مقدس کمک‌های مالی و غیرمالی خود را به نیازمندان براساس کرامت نفس و توأم با احترام اهدا می‌کند تا شخصیت این افراد در دریافت این کمک‌ها حفظ شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهاد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، تصریح کرد: در این راستا برنامه‌های مختلفی از جمله دور‌ه‌های آموزشی و مهارت‌های عملی برگزار می‌شود.
صفری ادامه داد: ‌این مهارت‌ها براساس علاقه و توانایی به مددجویان ارائه می‌شود تا پس از گذراندن دوره‌ها وارد بازار کار شده و با کسب درآمد بتوانند زندگی خود را اداره کنند.
وی خاطرنشان کرد: طبق آمارها ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد امام خمینی استان قزوین پایدار بوده و کمترین آسیب را در این مورد داشته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با اشاره به اینکه سال گذشته به پنج هزار نفر از خانواده‌های نیازمند آموزش مهارت‌های عملی ارائه شده است، افزود: این موضوع منجر به ایجاد یک‌هزار و ۸۴۱ شغل شده است.
*ارتباط روحانیت با کمیته امداد تقویت شود
صفری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین یادآور شد: در این راستا برنامه‌های مختلفی مانند مشاوره فرهنگی، قرآن‌آموزی و آموزش‌های سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.
وی تقویت ارتباط روحانیت و ائمه جماعات با کمیته امداد را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: روحانیون می‌توانند نقش بسزایی در راستای کاهش مشکلات خانواده‌های نیازمندان با بازگو کردن اهمیت کمک‌رسانی به این خانواده‌ها داشته باشند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با بیان اینکه این نهاد برنامه‌های مختلفی را برای رفع مشکلات نیازمندان در جامعه اجرا می‌کند، گفت: روحانیون می‌توانند با اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها کمیته امداد را در انجام وظایفی که بر عهده دارد، یاری کنند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین نیز در این دیدار گفت: تلاش‌های خوبی برای رفع مشکلات نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد صورت گرفته که قابل تقدیر است.
حجت‌الاسلام خمسه‌ای یادآور شد: قشرهای مختلف مردم باید در زمینه کمک به نیازمندان و محرومان تلاش کرده تا آن‌ها نیز بتوانند نیازهای خود را تهیه و تأمین کنند.
وی با اشاره به اینکه هر کار نیک نزد خداوند متعال از اجر و پاداش عظیمی برخوردار است، ادامه داد: هر فردی که در راستای کمک به محرومان گام‌هایی را بردارد خداوند متعال چند برابر آن را به انفاق‌کننده می‌دهد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اهمیت انفاق تصریح کرد: این کار نیک آثار و برکات بی‌شماری دارد که از بین بردن فقر و افزایش رزق و روزی از جمله آن‌ها است و به همین دلیل قشرهای مختلف مردم باید در کمک‌رسانی به نیازمندان مصمم باشند

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588376
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد