۷ سال پیش

ایجاد بیش از ۱۴۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان قزوین
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در سال ۹۴ در راستای اشتغال و خودکفایی بیش از ۱۴۰۰ شغل در سطح استان قزوین با هدف توانمندسازی جامعه تحت پوشش ایجاد شده که بیش از ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار در این زمینه اختصاص داده شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هدایت‌الله صفری ظهر امروز در ستاد ساماندهی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری اظهار داشت: اقدامات کمیته امداد استان قزوین در راستای خدمت‌رسانی و توانمندسازی جامعه تحت پوشش کمیته امداد است که ایجاد اشتغال در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کار و تلاش یکی از برنامه‌های این نهاد است.
وی افزود: در سال 94 در راستای اشتغال و خودکفایی بیش از 1400 شغل در سطح استان قزوین با هدف توانمندسازی جامعه تحت پوشش ایجاد شده که بیش از 155 میلیارد ریال اعتبار در این زمینه اختصاص داده شده است.
صفری عنوان کرد: 12 مرکز نیکوکاری با رویکرد مسجدمحوری در راستای توسعه شبکه‌های ارتباطی و حمایتی مردمی نیز تاسیس شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: بیش از 1300 پروژه عمرانی در زمینه احداث و نوسازی مسکن شهری، مسکن روستایی و فضاهای جانبی با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال در سال 94 توسط کمیته امداد استان قزوین انجام شده است‌.
وی افزود: اعتبار لازم برای انجام پروژه‌های عمرانی از طریق کمک‌های بلاعوض کمیته امداد، کمک‌های خیرین و تسهیلات بانکی جمع‌آوری شده است.
صفری خاطرنشان کرد: بیش از 1000 تعمیرات کلی و جزئی در زمینه ساختمان با اعتبار 9 میلیارد ریال، احداث  520 فضای جانبی با اعتبار بیش از 5 میلیارد ریال و 120 مورد احداث مسکن شهری و روستایی با اعتبار 6 میلیارد ریال توسط کمیته امداد استان قزوین در سال 94 انجام شده است.
وی تصریح کرد: اعزام 1500 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین به اردوهای زیارتی و سیاحتی از دیگر اقدامات کمیته امداد استان قزوین در سال 94 است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586687
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد