۷ سال پیش

ایجاد شغل برای ۱۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد کرمان
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه صد هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان هستند، گفت: ۱۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان کرمان نیز از منابع داخلی کمیته امداد مشغول به کار شده‌اند.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، یحیی صادقی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان محور اصلی در کمیته امداد را اشتغال محوری عنوان کرد و اظهار داشت: کمیته امداد در زمینه مشاغل و ایجاد شغل برنامه‌های خاصی دارد و توانمندسازی مددجویان نیز بر همین اساس است.
وی با بیان اینکه  صد هزار خانوار  تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان هستند، افزود: از مددجویان به شکل دائم حمایت شود و 1500 نفر از مددجویان کمیته امداد استان کرمان نیز از منابع داخلی کمیته امداد مشغول به کار شده‌اند.
مدیر‌کل کمیته امداد کرمان خواستار همکاری بیشتر بانک‌هایی که خوب عمل نکرده‌اند، شد و گفت: بانک ملت سال گذشته همکاری خوبی با کمیته امداد استان کرمان در زمینه ارائه تسهیلات اشتغالزایی داشته و از برنامه‌ مصوب میزان بیشتری به مددجویان تسهیلات پرداخت کرده است.
صادقی با اشاره به اینکه در سال گذشته 90 میلیارد تومان بودجه اشتغال به کمیته امداد استان کرمان اختصاص داده شد، بیان کرد: این اعتبار امسال کاهش یافته و نمی‌توان از سر فصل تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده کرد و کمیته امداد امکان استفاده از سایر تسهیلات با سود بالا را ندارد.
وی گفت: کمیته امداد استان کرمان 5787 نفر را به بانک‌ها معرفی کرده است که از این تعداد 4176 نفر جذب شده‌اند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=646875
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد