۸ سال پیش

ایجاد فرصت های شغلی جدید در روستاها با صندوق کار آفرینی امید
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علیرضا آخوند زاده اظهار کرد: در این طرح صندوق کار آفرینی امید آذربایجان شرقی برای پرداخت تسهیلات کارآفرینی با اداره کل امور روستایی استانداری در زمینه شناسایی روستاهای مستعدی که فرصت های شغلی در آنها ا ایجاد شده همکاری می کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


وی هدف از اجرای این طرح را تسهیل در پرداخت وام و حمایت از کار آفرینی و عینیت بخشیدن به شعار هر خانه یک کارخانه در روستاهااعلام کرد و گفت : و آمارها نشان می دهد .بیش از ۷۰ درصد از اعتبار صندوق کار آفرینی امید آذربایجان شرقی به سمت حمایت از فرصت های شغلی در روستا هدایت می شود .
آخوند زاده افزود: در این طرح همچنین در هر شهرستان یک روستا به عنوان پایلوت کار آفرینی انتخاب وبرای دیگر روستاها نیز الگو سازی می شود .
وی سقف وام مشاغل خانگی را ۱۰ میلیون، خود اشتغالی را ۳۰ میلیون و کارفرمایی تولیدی کارگاهی در روستاها را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: به علت وجود مشکلات در مطالبات برخی از وام گیرندگان به جای ضمانت اسناد ملکی روستایی پروانه کسب واحدهای تولیدی روستایی می تواند به عنوان ضمانت برای وام ها قرار گیرد و طرحهایی مورد حمایت صندوق است که به صورت زنجیره ای با ایجاد فرصت های شغلی مانند خرید فروش و حمل و نقل درکار آفرینی نقش مهمی ایفا کنند .
آخوند زاده افزود : از مشارکت اداره کل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی فرمانداران وبخشداران ودر وصول مطالبات نیزکمک می گیریم .
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی همچنین گفت : در ۹ ماهه امسال به ۲۱۰ نفر وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی به مبلغ با ۲ میلیاردو ۱۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
علاوه بر اینکه از طریق معرف های بانک مرکزی هم ۲ هزارو ۶۵۴ نفر ۱۰۲میلیارد ریال وام گرفته اند .
وی اعلام کرد: در مجموع با پرداخت یک هزارو ۹۴۹ فقره وام با ۴۰۴ میلیارد ریال ۲ هزارو ۵۰۰ شغل خانگی و کار آفرینی در آذربایجان شرقی ایجاد شده است .
آخوند زاده با اشاره به دیدگاه مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید کشور مبنی براینکه تسهیلات فقط باید به طرح ها اختصاص یابد نه به افراد افزود : اولویت ما حمایت از طرح های کار آفرینی در روستاهاست .
آخوند زاده مبلغ کل وامهای پرداخت شده در همه بخش ها را به ۲۲ هزارو ۲۱۳ نفر بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان اعلام کرد که همه آنها با کار مزد ۴ درصد در اختیار متقاضیان قرار گرفته است .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=555581
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد