۷ سال پیش

ایجاد کارگروه جداگانه ای برای رسیدگی به اشتغال بانوان
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد: خواستار ایجاد کارگروه جداگانه ای برای رسیدگی به اشتغال بانوان شد .

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ خامسیگفت : در حال حاضر در یزد 65 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی را زنان تشکیل می دهند و عمدتا نرخ بیکاری استان از بیکاری بانوان سرچشمه می گیرد .
فخرالسادات خامسی هامانه افزود : متاسفانه برخی از زنان تمایل کمی به کارآفرینی و ایجاد اشتغال دارند و ترجیح می دهند در امور اداری و اجرایی به دلیل ریسک پذیری پایین، به فعالیت مشغول شوند.
وی گفت : استان یزد دارای پتانسیل های خوبی در زمینه گردشگری ، نساجی و صنایع دستی است و دولت حمایت های خوبی از این بخش دارد و این مهم می تواند زمینه اشتغال زنان را به خوبی فراهم کند .
خامسی هامانه در پایان سخنان خود ، تصریح کرد : عدم تمایل زنان و خانواده های آن ها به کارآفرینی ، نیاز به آموزش در این حوزه را مشخص می کند که لازم است آموزش و پرورش در این زمینه و منطبق با نیاز استان ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای مردم یزد داشته باشد .
گفتنی است در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان گزارشی از آخرین وضعیت ثبت اطلاعات شاغلین در سامانه رصد اشتغال استان توسط دستگاههای اجرایی ، طرح درخواست جهاد کشاورزی استان در رابطه با پشتیبانی مشاغل خانگی و آخرین تغییرات نرخ بیکاری در استان ارائه شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=592973
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد