۸ سال پیش

ایجاد ۱۲۰۰۰ شغل در حوزه صنایع دستی سیستان و بلوچستان
اطلاعات بیشتر

 

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد ۱۲۰۰۰ شغل در حوزه صنایع دستی سیستان و بلوچستان ازجمله افتخارات میراث فرهنگی و گردشگری استان است.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم در زاهدان مجتبی میرحسینی ظهر امروز در دهمین نشست رسانه‌ای اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سیستان وبلوچستان اظهار داشت: در حوزه میراث فرهنگی آرمان ما تکمیل فعالیتهای باستان شناسی و راه‌اندازی اولین مرکز پژوهشی در استان است.
وی افزود: از اقدامات مهم این حوزه در سال آینده با توجه به تجربه موفق گذشته و مشارکت با بخش خصوصی و دولتی در زمینه مرمت آثار ادامه دارد.
میرحسینی با اشاره به انتخاب سیستان و بلوچستان  در جمع 6 استان برتر کشور در حوزه صنایع دستی از کسب نشان مرغوبیت 41 اثرهنرمندان وصنعتگران در سطح ملی خبر داد و تصریح کرد: حضور در نمایشگاههای داخلی وخارجی  از جمله کشور چین  از برنامه های مهم  این حوزه در راستای توسعه و ترویج تولیدات صنعتگران استان است.
وی هدف گزاری در سال 96 جهت ایجاد 12000 شغل در حوزه صنایع دستی را ازجمله خدمات بزرگ به مردم شریف استان دانست و تاکید کرد:که مقدمات آن با پیگیری و حمایت استاندار محترم در تامین اعتبارات حاصل گردیده است.
معاون گردشگری میراث فرهنگی افزود: از جمله برنامه‌های مهم نوروزی برگزاری نوروزگاه در 3 شهرستان زابل موزه مردم شناسی سیستان ،ایرانشهر قلعه ناصری  و مراسم اختتامیه در29 اسفند ماه همزمان با جشن ملی نوروز با حضور دکتر سلانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهگی کشور است.
وی همچنین نواختن زنگ  مقصد گردشگری شدن استان در شهرستان چابهار خبر داد و گفت: از جمله برنامه‌های دیگر این ایام  ر برگزاری مانور گردشگری اعضا ستاد – برگزاری دوره‌های آموزشی و راه‌اندازی نمایشگاههای صنایع دستی، برگزاری جشن‌های نوروزی اجراء برنامه‌های فرهنگی و توزیع اقلام فرهنگی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=568577
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد