۷ سال پیش

ایجاد ۸ هزارشغل برای مددجویان کمیته امداد استان یزد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد با بیان اینکه اشتغال، مسکن و توسعه مشارکت های مردمی از رویکرد های اصلی این نهاد است گفت: در این راستا هشت هزار و ۴۰۰ شغل تا پایان سال جاری برای مددجویان زیرپوشش این نهاد ایجاد می شود.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش تابناک یزد،محسن علیزاده  در نشست با مدیران و معاونان توانمندسازی و مسئولان اشتغال و خودکفایی این نهاد افزود: مددجویان کمک معیشت بگیر، فرزندان مددجو و مددجویان تک خدمتی و چند خدمتی فاقد شغل در اولویت بهره مندی از تسهیلات، خدمات اشتغال و خودکفایی قرار دارند.
وی اظهار کرد: سال گذشته افزون بر ۲۳۴ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات بانکی و امدادی به یک هزار و ۶۱۴ نفر از مددجویان زیرپوشش برای اجرای طرح های خودکفایی (خوداشتغالی)، مشاغل خانگی(توان افزایی) و کارانگیزی و در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنفی و صنعتی، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.
علیزاده تصریح کرد: فراهم آوردن امکانات لازم برای توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده های نیازمند از طریق استعدادسنجی، مهارت آموزی، آموزش های فنی و حرفه ای و پرداخت وام در اولویت برنامه های کمیته امداد استان قرار دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد در ادامه با بیان اینکه ساخت و مرمت مسکن مددجویی از محورهای اصلی برنامه کمیته امداد درسال جاری است، افزود: تا پایان امسال یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن استان ساخته می شود.
هم اکنون ۴۰ هزار نفر از جمعیت استان یزد در قالب ۲۵ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=666257
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد