۷ سال پیش

ایجاد ۱۷۳ هزار فرصت شغلی در روستاها

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

معاون امور زیربنایی و سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از ایجاد 173 هزار فرصت شغلی در روستاهای کشور خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا، نعمت الله رضایی در همایش بررسی و تعیین راهکارهای عملی توسعه روستایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی با اشاره به ارتقا تولید و اشتغال پایدار در مناطق روستایی در قالب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه ، اضافه کرد: در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده که دستگاه‌های دولتی کشور با استفاده از منابع داخلی، غیر دولتی و تسهیلات 173 هزار فرصت شغلی در روستاهای کشور ایجاد کند که برای تحقق این امر تا 1300 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه 20 درصد جوانان روستایی کشور بین سنین 15 تا 29 ساله بیکار هستند و باید برای آنان اشتغال ایجاد شود افزود: به دنبال افزایش نرخ مشارکت، ایجاد اشتغال پایدار و اصلاح اقتصاد روستا هستیم و در این راستا باید خدمات، صنعت، گردشگری و زنجیره‌های تولید در روستا توسعه یابد.
وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف دستگاه های اجرایی کشور ایجاد اشتغال در قالب واحدهای تولیدی در روستاهاست تصریح کرد: به دنبال افزایش نرخ مشارکت اقتصادی در حوزه زنان و جوانان هستیم.
وی گفت: ایجاد راه روستایی در قالب اقتصاد مقاومتی نیست بلکه برخی پروژه‌ها در قالب ارتقای پولی و اشتغال پایدار جز اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=663127
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد