۸ سال پیش

بانوان به سمت مشاغل خانگی سوق داده می‌شوند

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: بانوان برای ایفای نقش در اقتصاد به سمت مشاغل خانگی سوق داده می‌شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، شهلا تاجفر بعد از ظهر امروز در جلسه‌ هم‌اندیشی اعضای شورای عالی زنان استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی که در دفتر امام جمعه ارومیه ترتیب یافت، اظهار داشت: بانوان استان برای ایفای نقش در حوزه اقتصاد به سمت مشاغل خانگی سوق داده می‌شوند.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اقشار مختلف مردم از جمله جامعه زنان ظرفیت ایفای نقش در اقتصاد خرد را دارند، اضافه کرد: بنابراین آنها را به سمت مشاغل خانگی سوق داده و ظرفیت‌های لازم را در این حوزه فراهم می‌کنیم.
این مسئول به اجرای طرح بازآموزی مربیان پرورشی مدارس استان اشاره کرد و گفت: این موضوع در نشست‌های اخیر با امام جمعه ارومیه توصیه شد که برای گام برداشتن در این زمینه طرحی را تدوین، تصویب و اجرا کردیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی همچنین بر ضرورت برقراری شبکه‌های ارتباطی قوی بین بانوان فرهیخته، عالم و صاحب‌نظر تاکید و تصریح کرد: در این صورت امکان بررسی مسائل و ارائه راهکار فراهم می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار اخیر بر ضرورت مراجعه به آیات نورانی کلام‌الله مجید، احادیث و روایات برای تربیت نونهالان توصیه‌هایی داشت، گفت: این موضوع هم با اجرای طرح‌های مختلف در دستور کار قرار گرفت.
این مسئول تلاش برای پیشگیری از شیوع دامنه اعتیاد در بین خانواده‌ها، جوانان و زنان و انجام دادن اقدامات مختلف در این زمینه را مورد اشاره قرار داد، گفت: در این راستا به پایان‌نامه‌های دانشجویان مقطع دکترا که موضوع اعتیاد را انتخاب کرده‌اند کمک مالی صورت می‌گیرد.
تاجفر استفاده از اساتید مجرب برای ارائه مشاوره رایگان در کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان آذربایجان غربی را مورد اشاره قرار داد، گفت: برای نخستین‌بار در استان برای عملیاتی کردن این موضوع گام برداشته شده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت تدوین کردن اولویت‌های پژوهشی در حوزه‌های مربوط به زنان تاکید و تصریح کرد: در این زمینه نیز اقدام‌های موثری انجام گرفته است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=571967
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد