۷ سال پیش

بانوان در حوزه حفظ میراث ناملموس، تولید و اشتغال نقش مهمی دارند
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: بانوان در حوزه حفظ میراث ناملموس، تولید و اشتغال از طریق توسعه و ترویج صنایع دستی و نیز توسعه گردشگری نقش بسیار مهمی دارند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، حسین زارع صفت عصر امروز در نخستین گردهمایی مشاوران امور بانوان ادارات میراث فرهنگی سراسر کشور که به میزبانی اداره کل گردشگری خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: در جامعه ما حرمت به بانوان و توجه به نقش آنان همواره مطرح بوده و در جامعه اسلامی شاهد حضور موثر و مناسب بانوان در عرصه های مختلف هستیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد: بانوان باید درعرصه های اجتماعی حضوری پررنگ تر باشند چراکه در حال حاضر بسیاری از کشورهای دنیا بانوان ایرانی را به عنوان الگوی خود در عرصه حضور در بخش های مختلف جامع می دانند.
زارع صفت افزود: اگر بخواهیم به درستی به جایگاه زن و نقش بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی اشاره کنیم باید به کلام امام راحل رجوع کرد چرا که بانوان در کلام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از جایگاهی رفیع و ارزشمند برخوردار بوده اند.
وی عنوان کرد: این جایگاه رفیع در کلام مقام معظم رهبری نیز دیده می شود و نگاه مقام معظم رهبری به بانوان، نگاهی عالی، مهم و تاثیر گذار است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی به نقش بانوان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: ریاست محترم جمهور نیز در برنامه ریزی های خود به نقش و جایگاه بانوان توجه ویژه ای دارد و بانوان در برنامه ریزی های دولت تدبیر و امید از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.
این مقام مسئول هم چنین به نقش بانوان در پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد و با توجه به حضور بانوان در این سازمان گفت: بانوان در حوزه حفظ میراث ناملموس، تولید و اشتغال از طریق توسعه و ترویج صنایع دستی و نیز توسعه گردشگری نقش بسیار مهمی دارند.
وی هم چنین به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره و خاطر نشان کرد: نقش زنان در ایجاد اشتغال، درآمد زایی و تولید بسیار تاثیر گذار است و در این میان توجه به صنایع دستی می تواند راهگشای مشکل اشتغال باشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=597498
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد