۸ سال پیش

با احیاء ورزش‌های بومی، محلی لرستان شاهد تحول در اشتغال روستائیان خواهیم بود
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

استاندار لرستان گفت: در صورت توجه و رونق ورزش‌های بومی، محلی لرستان این صنعت مهم در استان لرستان شاهد تحول در اشتغال روستائیان و نیز جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف لرستان خواهیم بود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،هوشنگ بازوند  در جلسه شورای ورزش همگانی استان لرستان اظهار داشت: یکی از فرهنگ‌های غنی استان لرستان توجه به ورزش از گذشته تا کنون میان قومیت‌های مختلف بوده است.
وی با بیان اینکه توسعه ورزش‌های بومی و همگانی رونق ورود توریست در استان را به دنبال دارد، افزود: توسعه و توجه به اجرای ورزش‌های بومی و محلی علاوه بر جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی می‌تواند علاقه‌مندان زیادی را برای تماشای مسابقات مختلف به این استان جذب کند.
استاندار لرستان با تأکید بر احیاء ورزش‌های بومی، محلی و عشایری در استان لرستان عنون کرد: در صورت توجه و رونق این صنعت مهم در استان لرستان شاهد تحول در اشتغال روستائیان و نیز جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف لرستان خواهیم بود.
وی اجرای ورزش‌های بومی و محلی را یکی از فرهنگ‌های ماندگار در روستاها و میان مردم لرستان خواند و بیان کرد: توسعه ورزش همگانی و نیز جذب توریست و سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف می‌تواند با اجرا و برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف در لرستان رونق یابد.
بازوند اجرای برنامه‌های ورزشی در حوزه‌های مختلف ورزش همگان و بومی – محلی را یکی از راه‌های مؤثر در جذب توریست خواند و خاطرنشان کرد: استان لرستان با جاذبه‌های مختلفی که در زمینه ورزش‌های بومی و محلی دارد می‌تواند میزبانی ورزش‌های مختلف در سطح ملی و استانی را به عهده گیرد که این مهم در معرفی ورزشکاران خوش آتیه استان لرستان به میادین بین المللی نقش مهمی دارد.
وی از دیگر مزایای میزبان مسابقات ورزشی را ایجاد امنیت در استان لرستان دانست و گفت: معرفی و اجرای ورزش‌های بومی و محلی در استان لرستان سبب معرفی جاذبه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین ایجاد امنیت پایدار در استان لرستان می‌شود.
استاندار لرستان با اشاره به اهمیت پرداختن به حوزه‌های مختلف ورزشی به ویژه ورزش همگانی اظهار داشت: فرصت میزبانی مسابقات ورزشی در استان لرستان به جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و رونق اشتغال کمک به سزایی می کند.
وی خواستار معرفی ظرفیت‌های مساعد ورزشی استان لرستان در میادین ملی و جهانی شد و افزود: اقدامات گسترده‌ای به منظور معرفی ظرفیت‌های ورزشی این استان در سال‌های گذشته انجام شده است که می‌توان با اصلاح ساختارهای موجود این مهم را در سطوح بالاتری عملیاتی کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=555585
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد