۷ سال پیش

با توسعه گردشگری، فقر و بیکاری ریشه‌کن می‌شوند
اطلاعات بیشتر

 

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با توسعه گردشگری می‌توان فقر و بیکاری را ریشه‌کن کرد.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات رابطه گردشگری و اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا، مرتضی رحمانی موحد در مراسم افتتاحیه کارگاه بین‌المللی یونسکو در بیستون با عنوان «مدیریت پایدار گردشگری در محوطه‌های میراث جهانی» اظهار کرد: امروزه از صنعت گردشگری به عنوان عاملی موثر در جهت ریشه‌کن کردن فقر و بیکاری و همچنین توانمندسازی زنان و پایداری محیط‌زیست یاد می‌شود.
وی ادامه داد: مقوله گردشگری با گستره جهانی بسیار حائز اهمیت است و سبب پویایی اقتصاد در جوامع مختلف می‌شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: گردشگری امری مهم و اثرگذار در توسعه پایدار، اشتغالزایی و حمایت از آثار طبیعی و تاریخی است.
وی با اشاره به ثبت ۳۱ هزار اثر تاریخی فرهنگی در کشور گفت: تاکنون ۲۱ اثر تاریخی فرهنگی از ایران در فهرست جهانی یونسکو ثبت شده که هر کدام از این آثار می‌تواند به توسعه گردشگری کشور کمک ویژه‌ای کند.
رحمانی موحد افزود: مقوله گردشگری در سطح جهان یک مقوله اجتماعی، اقتصادی فرهنگی است که نیازمند مدیریت هدفمند و یکپارچه است که در نتیجه بتواند به بهره‌برداری متوازن از منابع بیانجامد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت گردشگری محلی در ایجاد فرآیند توسعه پایدار، گفت: استفاده از پتانسیل‌های محلی می‌تواند در نهایت منجر به توسعه منطقه‌ای شود.
وی تاکید کرد: صنعت گردشگری نیاز به مدیریت پایدار، برنامه‌ریزی هدفمند و بازاریابی مدون دارد.
رحمانی موحد تحقق اهداف مذکور را منوط به فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری دانست و گفت: در این راستا مدیریت، تخصص و آموزش نیروهای مجرب می‌تواند بسیار راهگشا باشد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: حفظ پایداری گردشگری امری حیاتی و ضروری است و در واقع تحقق بخش اهداف متعالی سازمان ملل است.
وی به همکاری متقابل با سازمان یونسکو و سایر سازمان‌های جهانی در راستای توسعه گردشگری اشاره کرد و گفت: مصمم هستیم که با این سازمان‌ها به ویژه یونسکو ارتباطات کاری خود را بیشتر کنیم و روابط خود را تعمیق بخشیم.
این مقام مسئول در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: همکاری متقابل دو بخش سازمان یعنی میراث فرهنگی و گردشگری و متعاقبا سازمان جهانی یونسکو منجر به برگزاری این کارگاه آموزشی شده که امیدواریم نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=665841
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد