۷ سال پیش

برقراری بیمه بیکاری برای بیش از ۱۴۰۰مقرری بگیر در استان بوشهر
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در 9 ماهه اول سال 94 برای یک هزار و 434 نفر مقرری‌بگیر، بیمه بیکاری در استان بوشهر در نظر گرفته‌شده است.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا پناه بعدازظهر امروز در جلسه آموزشی برنامه‌های دستاورد محور بیمه بیکاری اظهار داشت: این جلسه با هدف برنامه‌های دستاورد محور بیمه بیکاری و برنامه‌های عملیاتی 9 ماهه آن و نیز هم‌اندیشی هر چه‌بهتر در اجرای برنامه‌ها و شاخص‌های عملیاتی سال 94 برگزار شد.
با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسان بیمه بیکاری افزود: به‌منظور ارتقاء سطح دانش، بینش و مهارت‌های حرفه، هم‌اندیشی و ایجاد وحدت رویه و پیشبرد هر چه بیشتر اهداف و برنامه‌های عملیاتی کارگاه آموزشی به مدت یک روز با حضور مدیران کل، مسئولان و کارشناسان بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل استان و کارشناسان تأمین اجتماعی و فنی و حرفه‌ای استان در برگزار شد.
پناه تعداد کشف اشتغال پنهان را یکی از برنامه‌های بزرگ عملیاتی بیمه بیکاری دانست و در خصوص آموزش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری نیز گفت: آموزش‌های مهارتی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری استان در راستای نیاز بازار کار استان علی‌الخصوص در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی انجام می‌شود که در عملکرد 9 ماهه تعداد 54 نفر آموزش اشتغال مجدد مقرری‌بگیران آموزش‌دیده فنی‌وحرفه‌ای داشته‌ایم که برنامه 9 ماهه 100 درصد تحقق‌یافته است.
پناه در مورد اهداف این اداره کل جهت افزایش اثربخشی دوره‌های برگزارشده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در اشتغال‌زایی مقرری‌بگیران گفت: بالا بردن سطح کمی و کیفی دوره‌ها و توسعه آموزش‌های مهارتی نوین و چندمنظوره، تناسب دوره‌های برگزارشده با نیاز بازار کار و نیازسنجی و بومی‌سازی دوره‌های آموزشی برگزارشده در هر منطقه از اهداف برگزاری این آموزش‌ها است.
وی تلاش همکاران حوزه ستادی و اجرایی در قطع مقرری‌بگیران را ستودنی توصیف کرد و افزود: با افزایش بازرسی‌های مشترک با کارشناسان تأمین اجتماعی، 162 نفر قطع مقرری شده است و با این اقدام برنامه 9 ماهه 100 درصد تحقق‌یافته است.
پناه نصب دستگاه حضور و غیاب انگشتی را استفاده بهینه از دستاوردهای نوین الکترونیکی دانست و گفت: در تمام ادارات تابعه به جزء جزیره خارگ دستگاه اثر انگشتی حضور و غیاب مقرری‌بگیران بیمه بیکاری نصب و راه‌اندازی شده است که تأثیر چشمگیری در افزایش روند قطع مقرری‌ها از این طریق داشته‌ایم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: در 9 ماهه اول سال 94 برای یک هزار و 434 نفر مقرری‌بگیر، بیمه بیکاری در استان بوشهر در نظر گرفته‌شده و در آذرماه نیز 14 درصد کاهش تعداد کل مقرری‌بگیران بیمه بیکاری داشتیم.
پناه با اشاره به برگزاری جلسات کمیته استانی واحدهای مشکل‌دار بیان داشت: 11 جلسه کمیته استانی جهت حمایت از واحدهای مشکل‌دار در 9 ماهه اول سال 94 برگزارشده است  که 21 واحد و تعداد 659 نفر از کارگران واحدهای مشکل‌دار مورد حمایت قرارگرفته است و برنامه 9 ماهه 100 درصد تحقق‌ یافته است.
وی حفظ و پایداری بنگاه‌های اقتصادی و اشتغال را از برنامه‌های راهبردی دانست و افزود: در این راستا اقداماتی ازجمله حضور فعال و مؤثر در تمام جلسات کمیسیون کارگری استان و شهرستان‌ها و نیز انعکاس مسائل و مشکلات کارگری به مراجع ذی‌ربط و درخواست مساعدت در راستای حل‌وفصل مسائل و مشکلات آنان برشمرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=579723
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد