۷ سال پیش

برنامه‌ای برای استخدام مربیان پیش‌دبستانی نداریم
اطلاعات بیشتر

 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ دستورالعمل راهبران آموزشی به استان‌ها در ظهر امروز خبر داد.

جهت مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی کلیک کنید


به گزارش ایسنا، محمد دیمه‌ور، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در میزگرد پرسش و پاسخ دومین روز از سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور ضمن اعلام این خبر که بخشنامه و دستورالعمل راهبران آموزشی ظهر امروز به استان‌ها ابلاغ شد گفت: بر اساس این دستورالعمل افرادی که در این پست قرار دارند از امتیازاتی که به مدیران مدارس تعلق می‌گیرد برخوردار می‌شوند و ماموریتی ده‌گردشی و مراقبت و نظارت از مدارس روستایی و عشایری را بر عهده می‌گیرند و امیدواریم با تعریف این پست ناظر عالی در مناطق روستایی و عشایری بشوند.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در ادامه به ناکارآمدی مجتمع‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همت مدیران آموزش و پرورش از ظرفیت این مجتمع‌ها استفاده شود.
وی در پاسخ به پرسشی درباره اجرای نظام ۶.۳.۳ در مدارس ابتدایی که بر اساس آن این مدارس به دو دوره ۳ پایه‌ای تقسیم می‌شوند گفت: در حال حاضر حدود ۶۰ درصد از مدارس بالای ۲۰۰ دانش آموز این نظام را مستقر کرده‌اند. برای مدارس باقیمانده درخواست می‌کنیم مدیران آموزش و پرورش تا حد امکان در مدارس بالای ۵۰۰ دانش آموز این نظام را اجرا کنند.
دیمه ور همچنین به ابلاغ بخشنامه آموزش معلمان شش سال سابقه و کمتر اشاره کرد و گفت: به زودی بخشنامه آموزش معلمان ۷ تا ۱۲ سال سابقه نیز به استان‌ها ابلاغ می‌شود.
به گزارش ایسنا، اسفندیار چهاربند، رئیس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش نیز درباره آموزش معلمان پایه دهم گفت: مرحله برنامه ریزی درسی و هدایت تحصیلی برای استقرار پایه دهم انجام شده و مرحله سوم استقرار ساماندهی معلمان پایه دهم است. باید در فرصت باقیمانده تا شروع سال تحصیلی تکلیف معلمان پایه دهم مشخص شود.
وی ادامه داد: بخشنامه آموزش ضمن خدمت معلمان پایه دهم برای همه شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی روز گذشته ابلاغ شده و سهم استان‌ها مشخص شده است.
چهار بند افزود: دوره‌های تامین مدرس در تهران به صورت متمرکز انجام می‌شود و اعتبار برگزاری دوره‌ها به تفکیک استان‌ها مشخص شده است و باید تا پایان شهریور و در موارد خاص تا نیمه مهرماه ۱۵۰ هزار معلم پایه دهم را تحت آموزش ببریم تا با کتب جدید آشنا شوند.
رئیس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش درباره ساماندهی مربیان پیش دبستانی گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای استخدام رسمی، پیمانی و آزمایشی مربیان پیش دبستانی نداریم و آنها به صورت حق التدریس و با مجوز ادامه خدمت می‌دهند و ما توانمندسازی آنها را دنبال می‌کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=648204
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد