۷ سال پیش

برنامه ویژه برای بیمه کارگران

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در بحث تربیت نیروی كار جدید و بیمه كارگران برنامه های ویژه ای در دستور كار قرار داده ایم.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری مهر، علی ربیعی امروز در مراسم گرامیداشت روز کارگر و تقدیر از کارگران و واحدهای نمونه کارگری که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به اینکه در دولت یازدهم وزارتخانه‌ای داریم که کارگر و کارآفرین در کنار هم قرار گرفته‌اند، ادامه داد: این مسئله را شاید در کمتر دولتی شاهد بوده‌ایم. کارگران وفادار به انقلاب، امام، رهبری و دولت شما هستند و در کنار دولت شما تا زمان حصول دستاوردهای مهم پی‌ریزی شده باقی خواهند ماند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه اشتغال، معیشت و وضعیت تولید باید بهتر شود، خاطرنشان کرد: ما علاوه بر حمایت از نیروی کار و کارگر ازکارآفرینان، همان‌ها که از راه تلاش و کار فعالیت می‌کنند، نه آنهایی که از راه پول موقعیت کسب کرده‌اند، حمایت می‌کنیم.
ربیعی به طرح تحول سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزه با فقر و بهبود ساماندهی اشتغال، سلامت کارگران و... از جمله‌ برنامه‌های ماست. صندوق تامین اجتماعی اکنون در خدمت بازنشستگان و کارگران است و امیدواریم که توسعه بیشتری یابد. با طرح سلامت فراگیر ۱۰ میلیون کارگر حاشیه‌ای را بیمه کردیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بیمه حاشیه‌نشینان برای این قشر و زندگی‌شان کمک بزرگی بود، ضمن اینکه ما به دستور رئیس جمهور سال به سال فاصله معیشت کارگران را کم خواهیم کرد.
ربیعی با بیان اینکه کار شایسته شعار اصلی ماست، اظهار داشت: تامین اجتماعی و صندوق در خدمت بازنشستگی را نیز  سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.
وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی با بیان اینكه به مسائل كارگری و سختی زندگی این قشر و بازنشستگی واقف هستیم، گفت: امروز مهمترین راهبرد دولت تدبیر و امید رشد بنیادین اقتصاد و فراگیركردن اشتغال برای مردم است. در تلاش هستیم تا سهم نیروی كار را در قیمت تمام شده، افزایش داده و برای كارآفرینان نیز قیمت را كاهش دهیم.
وی گفت: اگرچه هنوز با زندگی شایسته كارگری فاصله داریم اما در تلاش برای جبران تورم، رفع مشكلات اشتغال و معیشت كارگران هستیم هرچند راه درازی در پیش است.
وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: در طول ۲ سال گذشته با دستور رئیس جمهور، ۱۰ میلیون كارگر حاشیه نشین و رسمی كشور بیمه شدند كه اقدامی ارزشمند برای مبارزه با فقر محسوب می شود.
وی افزود: یكی از برنامه های وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، حمایت از بنگاه های كوچك كارآفرینی برای ادامه كار و تولید است. در بحث تربیت نیروی كار جدید و بیمه كارگران برنامه های ویژه ای در دستور كار قرار داده ایم.
ربیعی، مبارزه با فقر، بهبود وضعیت كودكان كار و ساماندهی و تقویت حس مسئولیت اجتماعی را از برنامه های وزارت تعاون عنوان كرد.
وی با اعلام اینكه در شورای اشتغال تصمیم‌های خوبی در سال جاری اتخاذ شده است، گفت: اشتغال فراگیر، اشتغالی است كه مبارزه با فقر را به دنبال دارد كه مد نظر قرار گرفته است.
وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: امروز ساختار جمعیتی و نیازهای كشور تغییر یافته و راهبرد دولت یازدهم در رشد بنیادین اقتصاد و فراگیر شدن اشتغال زایی است كه امروز پاسخگو است.
وی گفت: به دنبال آن هستیم تا تامین اجتماعی را از حالت صندوق خارج كنیم و این صندوق باید محلی برای امنیت بازنشستگان و كارگران باشد. علاوه بر سیاست‌های رفاهی در كنار اشتغال و كمك به تولید در عرصه فرهنگی و اخلاق نیز اقداماتی در مراكز كافرمایی و كارگری صورت گرفته است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588579
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد