۷ سال پیش

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهریور یا مهر امسال
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آزمون استخدامی برای جذب ۱۰ هزار نفر‌ شهریور یا مهر امسال برگزار می‌شود
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بیکاری جوانان موضوعی غیرقابل انکار است،گفت: آزمون استخدامی برای جذب ۱۰ هزار نفر‌ شهریور یا مهر امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، علی اصغر فانی ظهر امروز در نشست مشترک شورای اداری و آموزش و پرورش استان ایلام، اظهار داشت: ما در طول هشت سال دفاع مقدس و دفاع جانانه مردم ایلام حتی یک روز آموزش تعطیل نداشتیم.

وی با اشاره به فداکاری و رشادت مردم استان ایلام در زمان هشت سال دفاع مقدس، افزود: من در سال 65 که از ایلام بازدید داشتم در مناطق مختلف استان شاهد این امر بودم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت یازدهم که در اواخر مرداد 92 کار خود را آغاز کرد، همزمان با روی کار آمدن فعالیت ها و اولویت هایی برای خود قائل شد، عنوان کرد: یکی از اولویت ها همین مبحث آموزش و پرورش بود.

وی گفت: در بحث سیاست خارجی ما به توفیقات زیادی دست پیدا کردیم، در بحث برجام ما دستاوردهای خوبی داشتیم و توانستیم بر پدیده شوم اسلام هراسی و ایران هراسی غلبه کنیم.

فانی خاطرنشان کرد: دولتها سیاست و تفکر غلط خود را درباره ایران کنار گذاشتند و انرژی هسته ای ما را به رسمیت شناختند، آثار برجام یک دستاورد بسیار ارزشمند است.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: مقام معظم رهبری در جلسه روز گذشته با هیئت دولت نیز فرمودند که ما به بد عهدی طرف مقابل معترضیم و از تیم هسته‌ای هم تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه منازعات منطقه‌ای بدون حضور ایران نتیجه‌ای نخواهد داشت، تصریح کرد: در زمان تحویل دولت با تورم بالای 40درصد و رکود مواجه بودیم و این پدیده رکود تورمی در بحث اقتصاد یک نقطه منفی و کور است و اکنون این تورم تک رقمی شده و کشور از رشد منفی نیز به رشد مثبت رسیده است و تاکنون بیش از چهار درصد رشد مثبت داشته ایم.

فانی خاطرنشان کرد: سیاست داخلی در کنار سیاست خارجی یک آرامش و امید در مردم به وجود آورده و ما این را حس می کنیم،البته نمی شود مشکل اصلی جوانان که همان بیکاری است را منکر شد ولی جوانان ما امیدوار به آینده اند.

وی افزود: ما رویکرد امنیت فرهنگی را جایگزین رویکرد فرهنگ امنیتی کردیم و این یک حرکت مثبت و بزرگ است.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در بحث سلامت اقداماتی که انجام گرفته واقعا مثال زدنی است طوری که حتی برخی کشورهای پیشرفته دنیا از ما در این زمینه کمک فکری و علمی و عملی خواسته اند.

وی گفت: در بخش صنعت و کشاورزی دیروز ریاست جمهور خدمت رهبر انقلاب بیان کرد که در این زمینه رشد ما بالاتر رشد میانگین کشوری است. رئیس جمهور به قول هایی که به مردم داده اند پایبند هستند و ما تا تحقق کامل این قول ها فاصله چندانی نداریم.

فانی تصریح کرد: در بحث آموزش و پرورش ما در این مورد شوراهای آموزش و پرورش را داریم که خود حرکت بسیار خوبی بود که تقویت شد اکنون بیش از 85درصد شوراها تشکیل شده و در حال پیگیری مصوبات آنها هستیم.

وی افزود: یکی دیگر از سیاست های آموزش و پرورش تمرکززدایی است. در زمینه عدالت آموزشی کارهای خوبی صورت گرفته در کشور ما 110 مدرسه داریم که فقط یک دانش آموز دارند و این یعنی تلاش ما این است که هیچ فرزندی از این آب و خاک از تحصیل جانماند و در سال 95 نیز می‌خواهیم بگوییم که کسی بدون مدرسه نخواهد ماند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در متوسطه اول و دوم چون کار تخصصی تر است و نیاز خوابگاهی و رفت و آمدی و امکاناتی و بودجه ای بیشتر است لذا ما تمرکز خاصی بر این بخش داریم در سال 94 ما 400هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی داشتیم که هزینه های مختلفی را نیازمند بودند که خوشبختانه با کمک خود مردم اولیا خود دانش آموزان و تمام متولیان و خیرین و همه سعی بر این کردیم که چراغ آموزش خاموش نشود.

وی گفت: در مباحث قرآنی ما 650 دارالقرآن را تاسیس کردیم و می خواهیم در پایان دولت هر منطقه را یک دارالقرآن مجزا برای دختران و پسران اختصاص دهیم که به آموزه های قرانی بپردازند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: طرح مصباح الهدی طرح اشنایی با ائمه معصومین(ع) است که این طرح را ما اجرایی کرده و در حال گسترش آن هستیم.

وی افزود: امسال با پیگیری‌های انجام شده و معاونت برنامه ریزی و بودجه و خود نهاد متولی در دانشگاه فرهنگیان پذیرش 10 هزار دانشجوی بومی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم‌. یکی از مشکلات آموزش و پرورش غیر بومی‌گزینی است که ما می خواهیم تربیت بومی را برای استخدامی انجام دهیم.

فانی تصریح کرد: علاوه براین ما 10 هزار نفر دیگر را از طریق آزمونی که شهریور یا مهر امسال برگزار می‌شود از میان لیسانس ها داریم که بعد از قبولی به مدت یکسال این پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان آموزش لازم را برای کار و تدریس و تمامی برنامه ها از سر می‌گذرانند.

وی افزود: ما از سال 93 اولویت دیگر استخدامی را فرزندان خود معلمان و فرهنگیان قرار داده‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: من به شما این نوید را می‌دهم در آخر که هر میزان اعتبار در بخش عمرانی که از اعتبارات استان تامین شود ما به همان میزان اعتبار از اعتبارات ملی را به استان تخصیص خواهیم داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=657893
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد