۸ سال پیش

بهزیستی اردبیل برای ۲۶۲ نفر شغل ایجاد کرد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: این مجموعه با حمایت از اشتغال گروه‌های هدف تحت پوشش و ارائه تسهیلات در سال جاری برای ۲۶۲ نفر شغل ایجاد کرده است.

جهت مشاهده اخبار استخدام سازمان بهزیستی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد ستاری ظهر پنج‌شنبه در جلسه مشترک با معاونان بهزیستی تصریح کرد: در سال جاری ۷۹ نفر توسط بهزیستی استان سرمایه کار دریافت کرده‌اند.
وی بابیان اینکه بهزیستی در مراحل مختلف اشتغال مددجویان خود را حمایت می‌کند، در خصوص آموزش مددجویان نیز متذکر شد: امسال ۵۰ نفر از مددجویان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استفاده کرده‌اند.
مدیرکل بهزیستی استان در خصوص سهم بیمه کارفرمایی و خویش‌فرمایی ادامه داد: بخشی از حمایت بهزیستی پرداخت سهم بیمه کارفرمایی مددجو بوده که امسال برای ۲۴۹ نفر این مهم اجرا شده است.
ستاری درعین‌حال به پرداخت سهم بیمه گروه‌های خاص ازجمله معلولان اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر این به‌منظور ایجاد شغل و درآمد پایدار به معلولان تسهیلاتی ارائه می‌شود.
وی تأکید کرد: با توجه به‌شدت معلولیت تا ۵۰ درصد حق کارفرمایی فرد تحت پوشش پرداخت می‌شود و علاوه بر این برای مشاغل خانگی نیز تسهیلاتی پیش‌بینی شده است.
وی بابیان اینکه سیاست بهزیستی توانمندسازی و استقلال فرد مددجو است، تأکید کرد: بهزیستی درواقع با حمایت‌های اولیه و آموزش فرد به دنبال توانمندسازی وی برای برخورداری از یک شغل مناسب است.
مدیرکل بهزیستی استان به‌ضرورت تداوم برنامه‌های حمایتی از اشتغال مددجویان در سال آینده تأکید کرد و از معاونت‌های مختلف خواست با ارائه برنامه‌های مختلف و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده زمینه را برای توانمندسازی جامعه هدف تسهیل کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=555145
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد