۷ سال پیش

بيكاري بزرگترين مشكل جامعه زنان استان اردبيل است
اطلاعات بیشتر

 

مشاور استاندار و مديركل امور بانوان و خانواده استانداري اردبيل گفت: مشكل بيكاري و ايجاد اشتغال جامعه بانوان مشكل همه مناطق اين استان است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش ايرنا ، فريبا محمدلو روز چهارشنبه در جلسه كارگروه بانوان و خانواده خلخال افزود: بيش از 50 درصد جمعيت استان را زنان تشكيل مي دهند كه ايجاد اشتغال براي جمعيت بانوان به ويژه بانوان سرپرست خانوار بزرگترين دغدغه فكري مسوولان ارشد اين استان است.
وي گفت: ارتقاي سطح تحصيلي در بين بانوان استان ، محدوديت استخدامي در ادارات و سازمان هاي دولتي همراه با پايين بودن سطح ظرفيت اشتغال در بخش خصوصي استان مشكل بيكاري تعداد بسياري از فارغ التحصيلان دانشگاهي زن اين استان را سبب شده است.
وي اظهار كرد: در بخش كارآفريني و توليدات بانوان استان نيز مشكل برزگي بر سر راه بانوان توليد كننده و كارآفرين استان اردبيل بوده طوري كه نبود بازار فروش براي محصولات توليد شده بانوان بسياري از كارآفرينان و توليد كنندگان زن اين استان را در آستانه ورشكستگي ، بدهكاري و توقف كار توليد قرار داده است.
او افزايش سن ازدواج در بين جمعيت زنان همراه با افزايش روزافزون طلاق در جامعه استان اردبيل را بزرگترين آسيب اجتماعي موجود در جامعه بانوان اين استان ذكر كرد و افزود: براي مقابله و كاهش آسيب هاي اجتماعي تهديد كننده زنان استان امور بانوان و خانواده استانداري در چهار محور شناخت سيره فاطمي به زبان روز ، تهيه بانك اطلاعاتي مسائل و مشكلات بانوان ، اقتصاد مقاومتي و سبك زندگي اسلامي با ترويج فرهنگ پرهيز از مصرف گرايي و توسعه ان جي يوها و استفاده از ظرفيت تشكل هاي مردم نهاد به عنوان پل ارتباطي مردم و مسوولان برنامه ريزي كرده است.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعيت در 105 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=590344
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد