۷ سال پیش

بکارگیری بازنشستگان با وجود بیکاری جوانان تحصیل کرده، هیچ توجیهی ندارد
اطلاعات بیشتر

 

نماینده مردم ایلام، چرداول، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: بکارگیری بازنشستگان هم در مجلس و هم در دولت در حالیکه تعداد بسیار زیادی جوان تحصیل کرده بیکار داریم، هیچ توجیهی ندارد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلال میرزایی در آیین اختتامیه هشتمین دوره طرح ولایت ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان ایلام اعلام کرد: طرف سخن رهبری در مواردی دشمن بیرونی است و این می تواند وحدت بخش و انسجام آفرین باشد و نباید به مساله ای برای ایجاد اختلاف تبدیل شود.
میرزایی اضافه کرد: بعنوان مثال در پی کارشکنی های آمریکا هنگامی که رهبری فرمودند اگر آنها برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم روی سخن ایشان با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود و اینکه مسئولان به ظرفیت های درونی نظام توجه کنند و وضعیت کشور را به اجرای برجام گره نزنند اما تحلیل ها و موضع گیری ها به گونه ای بود که مخاطب این سخن رهبری دولت است.
وی افزود: اینها کمکی به انسجام و یکپارچگی ملت ایران نمی کند و ما باید در مقابل دشمن متحد باشیم و از فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت حفظ وحدت استفاده درست کنیم.
میرزایی اظهار کرد: نظام اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان به استحکام و بالندگی رسیده و هیچکس توان آسیب رساندن به آن را ندارد اما کماکان در مقابل چالش ها و آفت های درونی آسیب پذیر است.
وی فیش های حقوقی و پرداخت های نامتعارف را یکی از این جالش ها عنوان کرد و گفت: این فرصت مناسبی است تا دولت با همراهی مجلس شورای اسلامی اصلاحاتی اساسی در اقتصاد کشور ایجاد کند.
نماینده مردم ایلام، چرداول، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: بکارگیری بازنشستگان هم در مجلس و هم در دولت در حالیکه تعداد بسیار زیادی جوان تحصیل کرده بیکار داریم، هیچ توجیهی ندارد.
میرزایی دور زدن قانون و رابطه سالاری را از دیگر آفت های درونی نظام اسلامی اعلام کرد و یادآور شد: وقت نماینده که باید صرف حل مشکلات اساسی کشور شود با رایزنی و تلاش برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی هدر می رود و این درست نیست که افرادی خارج از ضوابط به دستگاه ها تحمیل شوند.
وی اضافه کرد: در این زمینه ضابطه و قانون داریم و افراد باید از طریق فراخوان و شرکت در آزمون به استخدام دستگاه های اجرایی در آیند و اگر دنبال ایجاد عدالت هستیم و دغدغه فرمایشات رهبری، ولایت مداری و قانون گرایی داریم باید بعنوان نماینده مردم ضابطه را به رابطه ترجیح دهیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=651241
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد