۷ سال پیش

بکارگیری ۲۲ هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

بکارگیری 22 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


22 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در وزارت آموزش و پرورش بکارگیری می شوند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور امروز در خرم آباد گفت: از این تعداد فارغ التحصیل، 13 هزار نفر به صورت آموزگار دوره ابتدایی و 9 هزار نفر به صورت دبیر در دبیرستان های کشور مشغول به کار خواهند شد.
مهر محمدی افزود: این افراد از سال 91 در یکصد مرکز دانشگاه فرهنگیان در استان های کشور پذیرش شدند و اکنون نخستین بار پس از تاسیس این دانشگاه به کار گرفته می شوند.
وی با اعلام اینکه برنامه ده ساله دانشگاه فرهنگیان به تصویب هیات امنا این دانشگاه رسیده است گفت: بر اساس برنامه ریزی تا افق 1404 بین 2 تا 3 هزار عضو هیات علمی جذب دانشگاه های فرهنگیان خواهند شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=672023
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد