• ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

بیشترین نیاز آموزش و پرورش معلم مرد است

بیشترین نیاز آموزش و پرورش معلم مرد است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بیشترین نیاز آموزش و پرورش معلم مرد در مقطع ابتدایی و دبیر متوسطه است 

توجه: جهت بازگشت به صفحه اصلی اخبار لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما محمد بطحایی امروز در سمنان با یادآوری اخذ مجوز استخدام پیمانی پنج هزار معلم گفت : بیشترین نیاز آموزش و پرورش معلم مرد در مقطع ابتدایی و دبیر متوسطه است.
وی با بیان اینکه جدول نیازسنجی استان ها بر اساس نوع رشته ، جنس و تعداد معلمان مورد نیاز در حال تدوین و نهایی شدن است افزود : پس از بررسی اعلام نیاز استان ها ، آزمونی برای متقاضیان برگزار می شود و فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر می توانند در این آزمون شرکت کنند .
بطحایی گفت : پدیرفته شدگان در این آزمون یک سال در دانشگاه فرهنگیان دوره مهارت آموزی و حرفه معلمی را طی می کنند و مهر ماه سال 95 افرادی که این دوره را با موفقیت طی کنند وارد سازمان آموزش و پرورش می شوند .
وی اظهار امیدواری کرد : آزمون تعیین معلمان واجد شرایط طی کردن دوره حرفه ای دانشگاه فرهنگیان تا قبل از مهر ماه امسال برگزار شود .
وی با یادآوری اینکه مربیان پیش دبستانی بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی دارای اولویت استخدام هستند افزود : این افراد هم باید در آزمون استخدامی شرکت کنند ولی در شرایط برابر با سایر متقاضیان ، اولویت استخدام با آنهاست .
وی که برای شرکت در مراسم تجلیل از 30 معلم ، مخترع و مولف برتر فرهنگی استان به سمنان آمده بود ، در جمع معلمان گفت : دولت ، امسال و سال آینده حدود پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در نظر گرفته تا حقوق معلمان را بین 15 تا 50 درصد افزایش دهد .
وی افزود : هدف دولت از اجرای این طرح کیفیت بخشی به آموزش هاست .

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=358343
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد