۸ سال پیش

بیش از ۱۸۰۰ مجوز مشاغل خانگی در خراسان شمالی صادر شد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی به یک هزار و ۸۶۸ مجوز مشاغل خانگی صادره در سال گذشته اشاره کرد و گفت: میزان اعتبار مشاغل خانگی در سال گذشته پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


حسن نوری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: یک هزار و 300 طرح از این بخش به مبلغ حدود پنج میلیارد و 200 میلیون تومان به بانک معرفی شد.
وی تصریح کرد: تمامی مشمولان قانون تأمین اجتماعی و قانون کار در صورتی‌ که به‌ صورت غیرارادی از کار بیکار شوند تحت پوشش بیمه بیکاری قرار می‌گیرند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: طی سال گذشته 335 نفر از این افراد به سازمان فنی و حرفه‌ای جهت فراگیری آموزش‌های لازم معرفی شدند.
نوری بابیان اینکه 11 کاریابی فعال در سطح استان وجود دارد اظهار داشت: طی سال گذشته سه هزار و 489 نفر از جویندگان کار در این مراکز ثبت‌نام کردند که یک هزار و 101 فرصت شغلی به این 11 مرکز اعلام شد و یک هزار و 347 نفر نیز به این فرصت‌های شغلی معرفی شدند.
وی با بیان اینکه از این تعداد 823 نفر از طریق کاریابی‌ها به کار گمارده شدند افزود: هم‌اکنون یک مرکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی در استان وجود دارد که البته چهار فقره درخواست تأسیس مراکز مشاوره برای امسال در حال بررسی و صدور مجوز است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=582827
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد