۷ سال پیش

بیمه‌شدگان تامین اجتماعی نسبت به خرید حق بیمه سربازی اقدام کنند
اطلاعات بیشتر

 

 رئیس سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیمه‌شدگان تامین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی، برای خرید حق بیمه دوران سربازی خود اقدام کنند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


کیومرث فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه به تشریح برنامه‌های تامین اجتماعی طی سال‌جاری پرداخت و اظهار داشت: زیر پوشش قراردادن ایرانیان مقیم خارج از کشور که در همان کشور نیز اشتغال دارند به عنوان یکی از برنامه‌ها در دستور کار قرار دارد.
وی بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب را یکی از دیگر از برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: صاحبان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی و معدنی که خوش حساب و فعال هستند و همه بدهی خود را یکساله قسط‌ بندی کنند از بخشودگی ۱۰۰ درصد جرائم برخوردار خواهند شد.

*ماهانه ۴۰۰ هزار نفر به شعب درمان تامین اجتماعی کرمانشاه مراجعه می‌کنند
رئیس سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه ماهانه ۴۰۰ هزار مراجعه به شعب درمان سازمان تامین اجتماعی کرمانشاه ثبت می‌شود، افزود: با ارائه خدمات الکترونیکی این تعداد را، ۱۰۰ هزار بار در سال کاهش دادیم و تعداد مراجعات امسال نیز ماهانه به ۳۰۰ هزار بار خواهد رسید.
این مسؤول گردش مالی تامین اجتماعی استان را سالانه ۲ هزار میلیارد تومان ذکر کرد و اظهار داشت: این میزان چهار برابر کل بودجه عمرانی استان است و در واقع بزرگ‌ترین حجم مالی در سطح استان متعلق به این سازمان است.

*بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی پایش می‌شود
وی، راستی آزمایی و پایش ۲۰ هزار کارگر ساختمانی و ۱۲ هزار قالیباف را از دیگر برنامه‌های در دستور کار این سازمان اعلام کرد و گفت: افرادی هستند که به‌عنوان قالیباف بابت بیمه قالیبافی هر ماه ۲۱۰ هزار تومان از دولت یارانه می‌گیرد، اما قالیباف واقعی نیستند.
رئیس سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی خبر داد و اضافه کرد: این موضوع نیز به‌طور جدی از سوی تامین اجتماعی با جدیت دنبال می‌شود.

*فرزندخوانده هم بیمه می‌شود
فلاحی گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست، فرزندخوانده(فرزندان تحت سرپرستی) بیمه شدگان و مستمری بگیران زیرپوشش سازمان نیز می‌توانند از مزایای مقرر در قانون تامین اجتماعی، در حکم فرزندان حقیقی بهره‌مند شوند.

*خرید حق بیمه سربازی
این مقام مسؤول به افراد زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی توصیه کرد که نسبت به خرید حق بیمه سربازی خود نیز اقدام کنند و افزود: خرید سربازی در واقع به این معنا است که دوران سربازی و بسیجی جبهه، به عنوان سابقه بیمه حساب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برای اینکه مدت سربازی در طول سنوات بیمه‌ای فرد لحاظ شود، امکان خرید حق بیمه این دوران برای بیمه شده فراهم شده که بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی از این امکان بهره‌مند شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=638222
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد