۸ سال پیش

بیمه بیکاری می‌تواند جایگزین هدفمندی یارانه‌ها شود
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

نماینده مردم تهران با بیان اینکه بودجه سال 95 دارد از راه افزایش حامل انرژِی و بقیه موارد منابع هدفمندی یارانه را تامین می کند، تاکید کرد: این امر خطای استراتژیکی و تاکتیکی است است که باید این  خطا متوقف شود .

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


علی رضا محجوب در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در مخالفت با ادامه مسیر قانون هدفمندی یارانه ها گفت: می توانیم طرح بیمه بیکاری را جایگزین طرح هدفمندی یارانه ها کنیم ضمن اینکه با اصل آن مخالف هستم اما قرار نبود قانون هدفمندی یارانه ها اینگونه عملیاتی شود.
وی با بیان اینکه قیمت های طبیعی هیچ کالایی قابل تغییر نیست تاکید کرد : درمخالفت با این طرح معتقد بودم که نمی توان قیمت های حامل انرژی را تغییر داد و امروز این مسئله اثبات شد یعنی این هزار تومن همان صد تومان است و هیچ فرقی نکرده و فقط دولت یک بدهی داشته که به آن اضافه شده است.
نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه امروز کسی به سادگی نمی تواند از این تعهد خود ساخته ای که انجام شد شانه خالی کند،گفت:مجلس مشوق اصلی دولت در این امر بود و من بیش از دولت گذشته مجلس پیشین را متهم اصلی این موضوع میدانم چون ما بودیم که دولت را وادار کردیم که هدفمندی یارانه ها رابه تصویب برساند.
محجوب ادامه داد: یک سال قبل از تصویب قانون هدفمندی یارانه ها ما و دولت (منظور کسانی که موافق ثثبیت و افزایش غیرمتعارف حامل های انرژی بودیم ) با دولت از یک موضع حمایت کردیم که در واقع این باور از مجلس به دولت هم انتقال یافت که به امید دسترسی به منابع جدید در بودجه هدفمندی یارانه ها تبدیل به قانون شد.
وی با بیان اینکه مگر روا است که از مالیات صرف هدفمندی یارانه ها شود،گفت: اینکه از مردم پول آب و برق بیشتر بگیریم و صرف هدفمندی کنیم دوباره پول به آنها بدهیم درست نیست و از روز اول گفتیم پول در جیب ملت نگذارید که بخواهید دوباره از جیبشان بردارید.
محجوب با بیان اینکه بودجه سال 95 هم دارد از راه افزایش حامل انرژِی و بقیه موارد منابع هدفمندی یارانه را تامین می کند تاکید کرد:این امر خطای استراتژیکی و تاکتیکی است است که باید این خطا متوقف شود .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=579725
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد