۷ سال پیش

بیمه کارگران ساختمانی استان زنجان پایش می‌شود
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان زنجان با اشاره به ضرورت تشکیل جلسه مشترک تامین اجتماعی استان با انجمن صنفی کارگران ساختمانی گفت: لغو بیمه کارگران ساختمانی باید تجدید نظر شود.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


رزاق محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: رصد و پایش بیمه‌ای کارگران ساختمانی با هدف احراز هویت افراد شاغل در این بخش انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: طبق بخشنامه این پایش‌ها توسط انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان و تامین اجتماعی انجام می‌شود.
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: اما با توجه به کاهش ساخت و ساز در استان بسیاری از کارگران برای تامین مایحتاج زندگی خود در مشاغل خدماتی و کاذب وارد شده‌اند که این مسئله سبب لغو بیمه برخی از کارگران شده است.
وی با انتقاد از لغو بیمه این افراد گفت: با بازرسی‌های انجام شده بیمه برخی از این کارگران لغو شده است که لازم است در این باره نشستی با مدیرکل تامین اجتماعی استان در راستای احقاق حقوق این افراد برگزار شود.
محمدی وظیفه اصلی این انجمن را رسیدگی به وضعیت نیازهای کارگران دانست و ابراز کرد: حضور کارگران در مشاغل کاذب دلیل مناسبی برای لغو بیمه این افراد نیست و لازم است در این باره به سوابق کاری فرد در این حرفه نیز توجه شود.
وی بیان کرد: در روند انجام این پایش‌ها اشکالاتی وارد است که امیدواریم با انجام بازرسی‌های مجدد این موضوع مرتفع شود.
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان زنجان افزود: سهمیه بیمه کارگران ساختمانی استان در امسال یک هزار و 900 نفر بوده است که با توجه به اینکه بیشترین تعداد کارگران ساختمانی در این شهرستان فعال هستند، سهمیه شهرستان زنجان 900 نفر است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=579718
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد