۸ سال پیش

تبدیل وضعیت ۴۸۷۶ مربی حق‌التدریس به پیمانی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از تبدیل وضعیت 4 هزار و 876 مربی از حق‌التدریسی به پیمانی در این سازمان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، غلامحسین خوش‌بین پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مصاحبه علمی تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریس اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان در سنندج اظهار کرد: 4 هزار و 876 نفر ظرفیت برای تبدیل وضعیت مربیان از حق‌التدریسی به پیمانی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور وجود دارد که سهم استان کردستان از این تعداد 160 نفر است.
معاون امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: نیروها در سه دسته پیمانی، قراردادی و حق‌التدریس در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به فعالیت مشغول هستند.
وی با بیان اینکه آزمون در دو بخش انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بخش کتبی تخصصی این آزمون برگزار شده و در بخش مصاحبه نیز افراد باید دارای شرایط خاصی اعم از بومی بودن، داشتن مدرک تحصیلی مرتبط باشند.
به گفته معاون امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، هر یک سال سابقه تدریس برای داوطلبان به عنوان امتیاز محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: طبق زمان‌بندی صورت گرفته، انجام مصاحبه‌ها در سطح کشور تا 15 مهرماه انجام و پس از طی مراحل اداری و گزینش تا بهمن ماه احکام پذیرفته شدگان صادر می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان نیز در گفت‌وگو با فارس از برگزاری مصاحبه علمی 116 نفر از مربیان حق‌التدریس این اداره کل جهت تبدیل وضعیت به پیمانی خبرداد و اظهار کرد: مصاحبه علمی تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریس اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از روز گذشته در استان آغاز شده است.
سیدجمیل احمدی تصریح کرد: در مصاحبه علمی و تخصصی تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریس اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان که دو روز متوالی در این اداره کل با حضور خوش بین معاون امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و کارشناسان سازمان، مربیان مصاحبه‌گر از سایر استان‌ها، روانشناسان و نماینده گزینش انجام می‌شود 116 نفر در 16 رشته، مورد مصاحبه علمی قرار می‌گیرند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=554544
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد