• ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

تبدیل گردشگری به نخستین منبع درآمدزایی استان اصفهان

تبدیل گردشگری به نخستین منبع درآمدزایی استان اصفهان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تبدیل گردشگری به نخستین منبع درآمدزایی استان اصفهان 

جهت ورود به صفحه اخبار رابطه گردشگری و اشتغالزایی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه استخدامی استانداری اصفهان اینجا کلیک نمایید


خبر 27 اردیبهشت 96: تبدیل گردشگری به نخستین منبع درآمدزایی استان اصفهان (منبع: خبرگزاری مهر)

کارشناس امور اجتماعی گفت: گردشگری باید به نخستین منبع درآمدآزایی استان اصفهان مبدل شود، منبع عظیمی که افزایش چشم‌گیر اشتغال را نیز دربر خواهد داشت.
محسن جان نثاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه گردشگری از جمله محورهای اصلی توسعه استان است بیان داشت: این ظرفیتی است که می تواند جای توسعه صنعتی را بگیرد چراکه دیگر ظرفیت گسترش کارخانه‌های صنعتی در این استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته در زمینه گردشگری پیشرفت‌های خوبی داشتیم، گفت: البته هنوز ظرفیت های مغفول مانده در این زمینه زیاد است که از آن جمله می توان به ظرفیت های بوم گردی بی‌شمار اصفهان اشاره کرد.

کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان با در دست داشتن ظرفیت قوی گردشگری می تواند در ردیف نخست مقاصد گردشگری جهان باشد، تاکید کرد: اصفهان به سرزمین چهارفصل معروف است به نوعی که در تمام فصول می توان به نوعی پاییز و تابستان هم‌زمان را مشاهده کرد.

وی ادامه داد: در واقع در شرایطی که در برخی شهرهای شهرستان کاشان برف به چشم گردشگران می‌آید، هوا در مرکز کاشان به اندازه‌ای گرم می‌شود که آغاز فصل گلاب‌گیری را رقم زده می‌شود و این ظرفیت بی بدیلی است که شاید حتی در تمام استان‌های کشور نیزر وجود نداشته باشد.

جان‌نثاری ابراز داشت: در بخش دیگر گردشگری استان طبیعت بی بدیل اصفهان قرار دارد که که گردشگری طبیعت را جلوه می بخشد، از سفر تا گردنه‌ کوه‌هایی که آبشارهای زیبا از دل آنها تراوش کرده است تا گذراندن یک روز در دل کویرهای این استان می‌تواند گردشگران را به خود جذب کند.

وی با اشاره به اینکه هفت‌هزار قدمت استان اصفهان در تپه‌های سیلک پنهان شده است، اضافه کرد: در کنار جاذبه‌های طبیعی، بناهای تاریخی بی‌شمار، صنایع دستی و میراث معنوی متنوع این استان ظرفیت‌هایی است که ما را به این نتیجه می‌رساند باید از تمام توان استان برای استفاده هرچه بهتر از این ظرفیت‌ها در راستای جذب گردشگر تلاش کنیم.

کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر اصفهان تصریح کرد: در واقع گردشگری باید به نخستین منبع درآمدآزایی استان اصفهان مبدل شود، منبع عظیمی که افزایش چشم‌گیر اشتغال را نیز دربر خواهد داشت.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=779775
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد