۸ سال پیش

تحصیل ۲۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

یحیی معروفی ظهر امروز در جریان بازدید استاندار کردستان از دانشگاه فرهنگیان این استان اظهار کرد: بازدید این مسئول، نشان دهنده اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنیدپ


وی در ادامه به ذکر مشخصات این دانشگاه پرداخت و گفت: دانشگاه فرهنگیان دارای دو پردیس خواهران و برادران با ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو است و به سه شیوه دانشجو پذیرش می‌کند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به فعالیت ۲۰ عضو هیئت علمی رسمی، ۱۱ عضو هیئت علمی مأمور و ۲۰۰ نفر هیئت علمی مدعو، تصریح کرد: حضور تعداد زیاد اعضای هیئت علمی مدعو، نشان دهنده وجود مشکلاتی است.
معروفی با یادآوری نوپایی دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: اگرچه اقدامات مؤثری در دانشگاه صورت گرفته، اما هنوز کارهای بزرگتری هم باقی مانده است.
این مسئول با اشاره به قدمت بالای ساختمان و ابنیه دانشگاه، اظهار کرد: پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در میان چند پردیس اول کشور قرار دارند.
وی با اشاره به وجود مشکلاتی گفت: در پردیس دختران، فضای کم و در پردیس پسران، کمبود امکانات سرمایشی و گرمایشی و رفاهی مناسب از جمله معضلات ما است.
معروفی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان در کل کشور نیازمند عنایت خاصی است، افزود: با این وجود تلاش شده تا پردیس‌ها به سراغ مأموریت اصلی خود یعنی آموزش و پژوهش بروند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به کوشش در راستای صرفه جویی در نیرو و امکانات، مشکلات در بخش بودجه و بدهی‌های مانده از قبل را یادآور شد و افزود: در حوزه آموزش، اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی بلندمدت در دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: این دانشگاه به تدریج جایگاه خود را به عنوان یک مجموعه حقوقی پیدا می‌کند.
عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان نیز در جریان این بازدید با بخش‌های مختلف دانشگاه آشنا شد و از نزدیک در جریان ظرفیت‌ها و محدودیت‌های دانشگاه و نیز مشکلات دانشجویان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=568099
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد