۷ سال پیش

تزریق نیروی رسمی به مراکز پیش دبستانی‌

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل دفتر آموزش پیش‌دبستانی وزارت آموزش‌ و پرورش از تحقق تخصیص ردیف اعتباری ویژه به مراکز پیش‌دبستانی از سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: این اعتبار صرف توسعه مراکز پیش‌دبستانی در مناطق محروم و دوزبانه خواهد شد.

جهت مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی کلیک کنید


رخساره فضلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت بودجه توسعه پیش دبستانی‌ها اظهار کرد: از سال گذشته پیگیر تخصیص ردیف اعتباری ویژه برای توسعه پیش دبستانی‌ها بخصوص مناطق محروم و دوزبانه بودیم.
وی افزود: اکنون تخصیص این ردیف اعتباری ویژه برای نخستین بار محقق شده است و 50 میلیارد تومان به منظور توسعه مراکز پیش دبستانی در مناطق محروم روستایی و عشایری و نیز مراکز پیش‌دبستانی دوزبانه صرف خواهد شد.
فضلی با بیان اینکه کیفی‌سازی خدمات و توانمندسازی نیروی انسانی را از این رهگذر دنبال خواهیم کرد عنوان کرد: هرچند این اعتبار تکافوی نیاز همه مراکز پیش دبستانی را در کشور نخواهد کرد اما سعی می‌کنیم با تمرکز ویژه بر مناطق محروم پیش دبستانی‌ها را تقویت کنیم.
مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه در راستای کیفی بخشی نیروی انسانی از وجود نیروهای رسمی در پیش دبستانی‌ها بهره مند خواهیم شد افزود: آموزش‌وپرورش در تلاش است بیش از 100 نیروی رسمی برای مهد کودک‌های  مناطق محروم در سال جاری تخصیص دهد.
فضلی با بیان اینکه امسال طرح سنجش نوآموزان نیز یک سال زودتر آغاز می‌شود و پیش بینی می کنیم نیمی از کودکان ما در دوره پیش دبستانی نیز تحت غربالگری قرار بگیرند گفت: سنجش پیش دبستانی‌ها از 15 مرداد ماه شروع می‌شود و نوآموزانی که امسال این سنجش را انجام دهند سال آینده نیازی به انجام مجدد آن پیش از ورود به دبستان ندارند و ما مداخلات خود را برای نوآموزان دچار مشکل از همین امسال در دستور کار قرار می‌دهیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=642370
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد