۷ سال پیش

تسهیلات جدید تولید و اشتغال زایی برای روستاییان آذربایجان غربی پرداخت می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: تسهیلات جدید برای تولید و اشتغال زایی روستاییان استان در نظر گرفته شده که بر اساس آن تمام روستاها به مقدار یکسان از این تسهیلات برخوردار می‌شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، قربانعلی سعادت ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: الزامات بودجه سال 95 اعلام شده که باید توسط تمام ادارات رعایت شده و اولویت‌های استانی مدنظر قرار داده شود.
وی افزود: افزایش مراکز و پایگاه‌های درمانی و بهداشتی یکی از اولویت‌های استانی است و در سطح بیمارستان‌های استان آذربایجان غربی یک هزار و 500 تخت کمبود داریم و بودجه برای تهیه این تعداد تخت نیز در دسترس نیست و حتی نمی‌توانیم بیمارستان‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.
سعادت بیان کرد: اهمیت مراکز درمانی را با وزارت بهداشت درمیان گذاشته‌ایم و به توافق رسیده‌ایم که مراکز بهداشتی درمانی را بهبود دهیم و با این کار می‌توانیم از مراجعات به بیمارستان‌ها بکاهیم و تعداد مراکز درمانی برای بهبود و ساخت 100 مرکز درمانی است که به طور رسمی تعهد شده است.
وی گفت: موضوع ورزش‌های همگانی مورد توجه مسئولین کشوری و استانی قرار گرفته است تا در راستای سلامتی و شادابی خانواده‌ها گامی برداشته شود و این برنامه جزو سیاست‌های کشوری تلقی شده و در حال اجراست و در سیستم تخصیص بودجه نیز باید به این امر توجه کرد.
سعادت خاطرنشان کرد: قراردای برای اعطای یارانه برای تسهیلات تولید و اشتغال روستایی توسط معاونت توسعه روستایی و بنیاد علوی امضا شده است که بتوان در حوزه روستایی سرمایه گذاری کرد و به تولید رونق داد و از استان نیز اعتبارات فنی برای تأمین یارانه در نظر گرفته شده است و یک امر عمومی در سطح تمامی روستاهای استان است تا جمعیت روستا تثبیت شوند.
استاندار آذربایجان غربی افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی جهت گیری خوبی مد نظر قرار گرفته و به زیرساخت‌های تولیدی اعم از شهرک‌های صنعتی کمک می‌شود و از سوی دیگر شهرک‌های کشاورزی گلخانه‌ای نیز ساخته می‌شوند و با این سلسله اقدامات تلاش می‌شود تا فارغ التحصیلان به دلیل فقدان بازار کار از اشتغال محروم نشوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=637910
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد