• ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

تشویق جوانان برای ایجاد شغل های جدید در روستاها

تشویق جوانان برای ایجاد شغل های جدید در روستاها

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تشویق جوانان برای ایجاد شغل های جدید در روستاها

جهت ورود به صفحه اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدام استانداری کردستان اینجا کلیک نمایید


خبر 27 اردیبهشت 96: تشویق جوانان برای ایجاد شغل های جدید در روستاها (منبع: خبرگزاری ایرنا)

استاندار کردستان گفت: جوانان روستایی به دنبال ایجاد شغل های جدید در روستاها با توجه به ظرفیت های منطقه خود باشند.
به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالمحمد زاهدی شامگاه سه شنبه در جمع اهالی روستای شریف آباد مرکز دهستان چهل چشمه دیواندره و در مسجد این روستا افزود: کشاورزی کار پردرآمدی است اما با وجود ظرفیت های موجود، هرچقدر تلاش هم شود نمی توان پیشرفت زیادی داشت؛ بنابراین باید به دنبال ایجاد شغل های جدید در کنار کشاورزی بود.
وی با بیان اینکه باید به دنبال ایجاد منابع جدیدی برای کسب درآمد بود ادامه داد: ایجاد صنایع تبدیلی از جمله شعل هایی است که می تواند مکمل کار کشاورزی باشد.
استاندار کردستان در ادامه به مدیریت نادرست دولت قبلی اشاره و اظهار کرد: چندین سال با تحریم های سنگین مواجه شدیم اما پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و توافقنامه برجام، تحریم ها برداشته و بسیاری از مشکلات رفع شد.
زاهدی یکی از مشکلات اساسی کردستان را نبود زیرساخت های مناسب عنوان کرد و گفت: در دولت یازدهم کارهای بسیار زیادی در حوزه راه استان صورت گرفته است ولی با این وجود باز هم از نظر شاخص های راه روستایی در رده های آخر کشور هستیم.
وی به احداث 600 کیلومتر راه در سه سال گذشته در استان خبر داد و اضافه کرد: چهار هزار میلیارد ریال مناقصه ساخت راه نیز انجام شده که در حال ساخت است.
استاندار کردستان با اشاره به احداث راه آهن همدان- سنندج گفت: قرار است ظرف 2 سال آینده این خط آهن به سنندج نیز متصل شود.
زاهدی ادامه داد: برنامه ساخت راه آهن میاندوآب سقز نیز در دستور کار است که با اتصال آن به راه آهن سنندج، بدون شک باعث رونق منطقه دیواندره هم خواهد شد.
وی به کریدور شمال، جنوب هم اشاره کرد و افزود: با اتمام این پروژه که بخش زیادی از آن در کردستان است، توسعه بسیار خوبی سهم استان خواهد شد.
استاندار کردستان در ادامه 2 انتخابات پیش رو را مهم و سرنوشت ساز خواند و اضافه کرد: یکی از افتخارات ما این است که در زمان جنگ تحمیلی و در ناامنی نیز انتخابات را برگزار کرده که در دنیا کم نظیر است.
به گفته زاهدی، مردم خود می دانند که تنها از طریق دادن رای و حضور در پای صندوق های رای می توان، سرنوشت کشور را تعیین کرد.
وی با بیان اینکه کشور در شرایط ویژه ای قرار دارد و ناامنی کشورهای منطقه را فرا گرفته است افزود: نظام به دلیل پشتوانه مردمی و تلاش و پیگیری های نیروهای مسلح، دارای امنیت است.
به گفته وی، باید قدر امنیت کشور را دانست و برای پایداری آن در انتخابات حضوری گسترده داشت.
آسفالت راه های روستایی دیواندره در مقایسه با دولت قبل 14 درصد افزایش یافته است
فرماندار شهرستان دیواندره هم با بیان اینکه راه های روستایی دیواندره قبل از سال 92، 40 درصد آسفالت بود ادامه داد: این میزان در سه سال گذشته به 54 درصد رسیده که نشان از رشد 14 درصدی دارد.
جعفر توان افزود: در سه سال دولت تدبیر و امید، گازرسانی به 66 روستای این شهرستان انجام شده و طرح گاز رسانی کردن 9 روستای بخش سارال هم در دست اجرا است.
وی اظهار کرد: دهستان چهل چشمه به عنوان پایلوت در زمینه های عمرانی، بهداشتی تولید و اشتغال مد نظر انتخاب شده که موجب رونق این منطقه خواهد شد.
توان به طرح هادی در روستاهای دیواندره اشاره کرد و گفت: طرح هادی در طول سه سال گذشته در 22 روستای شهرستان دیواندره انجام گرفته است و در سال 96 نیز طرح هادی تمامی روستاهای بالای 70 درصد پیشرفت، تکمیل خواهد شد.
وی به افتتاح مجتمع آبرسانی اوباتو هم اشاره کرد و افزود: آب شرب 42 روستا از طریق این مجتمع تامین می شود.
عضو شورای دهستان چهل چشمه و روستای شریف آباد هم ضمن تقدیر از خدمات دولت یازدهم، به مشکلات و کمبودهای این روستا و دهستان اشاره کرد و خواستار رفع آن توسط مسئولان شد.
در پایان دهیاری دهستان چهل چشمه، تعداد سه دستگاه خودرو سایپا را به دهیاری های گاوشله، رشید آباد و قراگل تحویل داد.
دیواندره در 95 کیلومتری شمال سنندج واقع شده است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=779889
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد