۷ سال پیش

تشکيل ستاد فراخوان و تعيين تکليف مشمولان غايب
اطلاعات بیشتر

 

معاون احضار و اعزام سازمان وظيفه عمومی ناجا ، از تشکيل ستاد فراخوان و تعيين تکليف مشمولان غايب در اين سازمان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ  رحمان علیدوست  درخصوص مشمولان غایب گفت : انجام خدمت وظیفه عمومی در زمان جنگ و صلح از وظایف افراد ذکور ایرانی است که باید برابر مقررات تعیین شده این تکلیف را به جای آورده و برای اشتغال یا حضور در فعالیت های اجتماعی وضعیت خود را در قبال این فریضه مشخص کند.
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: در سال های اخیر طرح تشدید برخورد با مشمولان غایب و اعمال محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی طبق ماده 58 و 63 قانون خدمت وظیفه عمومی در دستور کار قرار گرفت و لذا با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح ، ستاد فراخوان و تعیین تکلیف مشمولان غایب در سازمان وظیفه عمومی ناجا تشکیل شده است.
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطر نشان کرد: هدف این ستاد شناسایی مشمولان غایب، ایجاد محدودیت ها و محرومیت های اجتماعی برای مشمولان غایب، الزام دستگاه های دولتی به اجرای قانون،برخورد قانونی با دستگاه های غیر دولتی و خصوصی در مورد به کارگیری مشمولین غایب است.
وی تاکید کرد: براساس ماده 10 قانون خدمت وظیفه عمومی ، افراد ذکور ایرانی برای دریافت تسهیلات و خدماتی مانند اخذ گواهینامه ، دریافت هرگونه وام از طریق بانک ها ، کاندید شدن جهت انتخابات ، دریافت اصل گواهینامه یایان تحصیلات ، صدور پروانه کسب ، اجازه اشتغال در شرکت های تعاونی ، دریافت مستمری ، استخدام به هر صورت و شکلی نیازمند مدارک دال بر رسیدگی به وضعیت خدمتی خود از سازمان وظیفه عمومی ناجا بوده و افراد فاقد مدارک مربوط از این تسهیلات محروم می شوند.
سرهنگ علیدوست گفت: ستاد این طرح ضمن هماهنگی با سایر پلیس های تخصصی و وزارت خانه ها و دستگاه های مربوط و با توجه به ماموریت ها و ظرفیت های آنان در اجرای این قانون تلاش ویژه دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=646864
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد