۷ سال پیش

تعامل کارگران و کارفرمایان نتیجه مدیریت ربیعی است
اطلاعات بیشتر

 

رئیس کانون عالی کارفرمایان کشور با انتقاد از استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تاکید دارد که وزارت کار در دوران تصدی گری علی ربیعی رویکرد تعاملی با تشکل کارفرمایی و کارگری در چارچوب سه جانبه گرایی داشته است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


«محمد مروج حسینی» در گفتگو با ایلنا تاکید کرد: موضوع استیضاح آقای ربیعی با رویکردهای سیاسی  و جناحی در دستور کار قرار گرفته است و از آنجا که ماهیت این استیضاح از اساس با منافع کارگران و کارفرمایان به عنوان طرف‌های ذی نفع در وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی در تضاد است؛ بعید است که این موضوع به نتیجه برسد.
رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران افزود: هم اکنون داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها و تمامی بخش‌های وابسته به سازمان تامین اجتماعی با رویکردهای تعاملی آقای ربیعی با سازمان تامین اجتماعی شرایط مطلوبی دارند و همین مسئله موجب تامین آرامش نسبی جامعه کار و تولید است.
مروج حسینی به رکود اقتصادی حاکم بر بنگاه‌های تولیدی اشاره کرد و افزود: در شرایطی که رکود اقتصادی موجب تعطیلی واحدهای تولیدی می‌شود وزیر کار توانست در روزهای آخر سال در شورای عالی کار با مذاکرات فشرده‌ای که تا بعد از نیمه شب ادامه داشت دولت را نسبت به افزایش دستمزدها متناسب با  تورم راضی کند.
این مقام کارفرمایی ادامه داد: رویکردهای مسالمت آمیز، حسن نیت، تقویت همکاری ها و گسترش روابط با کانون کارفرمایان از اهداف اصلی وزارت کار در دوران وزارت علی ربیعی در همین مدت اندک بوده است که امیدواریم مجلس شورای اسلامی با تدبیر ویژه جلوی استیضاح وزیر کار را بگیرند البته بنده تاکید دارم که این استضاح موفقیت آمیز نخواهد بود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=632159
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد