• ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شهرداری قم

استخدام شهرداری قم

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۱۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام شهرداری قم

ورود به صفحه اخبار و آگهی های استخدام شهرداری ها

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شهرداری قم - 12 آبان 1401

آگهی 12 آبان 1401: شهرداری قم به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در این شهرداری، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش به صورت نیروی قرارداد کار معین دعوت به همکاری می نماید.
مهلت ثبت نام تا 22 آبان 1401 تا پایان روز پنجشنبه 26 آبان‌ ماه 1401 می باشد.

شرایط عمومی
الف– داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛
ب– اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی؛
پ– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
ت– دارا بودن دانشنامه/گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر؛
ث– دارا بودن کارت پای ان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) ی ا معافیت قانونی دائم برای آقایان؛
تبصره ۱: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می توانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون بکارگیری شهردار ی قم ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون بکارگیری، حداکثر تا یک سال (۱۲ ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون، نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به شهردار ی قم اقدام نمایند. در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرایند بکارگیری آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی در آزمون مربوطه، بکارگیری آنها کان لم یکن تلقی میشود. همچنین انعقاد قرارداد کار معین در بازه زمانی تعیین شده منوط به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم می باشد.
ج– داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری م یشوند؛
چ– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
ح– نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
خ– عدم وجود هرگونه ممنوعیت بکارگیری همچون عدم محکومیت به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛
د– داوطلبان بکارگیری در زمان ثبت نام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته سا یر دستگاه های اجرایی باشند؛
ذ– عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، به هنگام انعقاد قرارداد کار معین و شروع بکار در شهرداری الزامی میباشد؛
تبصره ۲ :مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نها یی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرا یی، در زمان انعقاد قرارداد کار معین، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.
تبصره ۳ :نحوه تشخیص شرایط افراد بدوا براساس خوداظهاری میباشد. علیهذا چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل بکارگیری که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.
ر– دارا بودن حداقل بیست (۲۰) سال (متولدین 1381/08/12 به قبل) تمام برای کلیه داوطلبان و حداکثر سی (۳۰) سال (متولدین 1371/08/12 به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی، حداکثر سی و سه (۳۳) سال (متولدین 1368/08/12 به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و حداکثر سی و پنچ (۳۵) سال (متولدین 1366/08/12 به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و حداکثر سی و هفت (۳۷) سال (متولدین 1364/08/12 به بعد) برای مدرک تحصیلی دکترا.
تبصره ۴ : جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بی ست و پنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف میباشند.
تبصره ۵ : موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط، به حداکثر سن مقرر در «بند ر» اضافه خواهند شد؛
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه ها ی دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها؛
- به ازای تاهل به میزان ی ک (۱) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (۱) سال و حداکثر تا سقف پنج (۵) سال مشروط به اینکه نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند، بالای ۲٫۵ نباشد؛ (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)
تبصره ۶ :ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل (تار یخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه)، معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم) و پایان خدمت نظام وظیفه(تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) سه ماه پس از آخر ین روز ثبت نام و برای سن افراد، اولین روز ثبت نام خواهد بود. 
شرایط اختصاصی
1-رشته های تحصیلی مورد نیاز، براساس رشته های تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل خواهد بود.
مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناور ی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میباشد ملاک عمل خواهد بود.
۲ -مدرک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره خواهد بود.
تبصره ۱: مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون و همچنین مدارک معادل و افتخاری، برای شرکت در آزمون و بکارگیری مجاز نمی باشد.
۳ -داوطلبان صرفًا در صورتی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند که مقطع، رشته و گرایش مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی آنان، مطابق با شرایط احراز مشاغل قید شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون یکسان باشد. در صورتی که برای برخی از رشته های تحصیلی در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون، گرایش خاصی ذکر شده باشد، صرفًا فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند. اما در صورتی که هر یک از رشته های تحصیلی بدون ذکر گرایش و یا با عبارت "همه گرایش ها" در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایش های آن رشته تحصیلی در مقطع مورد نظر، می توانند در آزمون بکارگیری ثبت نام نمایند و در صورتی که ی ک رشته تحصیلی با عبارت "بدون گرایش" در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ثبت شده باشد، صرفًا آن رشته تحصیلی به صورت تنها و بدون گرایش مدنظر می باشد. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی داوطلبان با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد از سایر فرایند بکارگیری حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
تبصره ۲ :چنانچه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بنابر مقتضیات زمانی بدون تغییر در محتوای رشته های تحصیلی دانشگاهی، تغییراتی را در عناوین مدارک تحصیلی اعمال و آن را اعلام نماید؛ ا ین تغییرات با ارائه مستندات قابل پذیرش می باشد.
۴ -معافیت پزشکی خدمت زیر پرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون بکارگیری کتبی و مصاحبه پس از تأیید واحد طب کار مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود. (به استثنای رشته شغلی کاردان برق و کاردان مکانیک)
۵ـ شرایط اختصاصی رشته شغل کاردان برق و کاردان مکانیک جهت تصدی پست راهبر قطار به شرح ذیل میباشد:
ـ نداشتن معافیت پزشکی
ـ داشتن دید حداقل (۱۰/۱۰) با چشم غیر مسلح در هر دو چشم
ـ عدم ابتلا به هر میزانی از کور رنگی، اختلالات محوری چشم، اختلال در دید بعد و عمق، شب کوری ، اختلالات قرنیه، ضعف یا نقص در عضلات چشم، و تمامی اختلالات بینایی که توانایی ایجاد اشکال را در عملکرد شغلی دارا می باشند.
ـ دارا بودن قد حداقل ۱۷۰ سانتیمتر و وزن متناسب با قد. (BMI بین ۲۰ تا ۳۰)
ـ سلامت کامل جسمانی و روانی مطابق با استانداردهای تعیین شده برای تصدی پست راهبر قطار

+ مشاهده متن کامل آگهی
+ دانلود دفترچه شرایط (PDF) 
+ مشاهده اصلاحیه

استخدام مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداری های استان قم - 1 بهمن 93

آگهی 1 بهمن 93: استخدام مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداری های استان قم
تعدادی ازشهرداریهای استان قم برای تامین نیروی انسانی موردنیاز در مشاغل عملیاتی آتش نشانی ازمح مجوزهای استخدامی شماره ۵۲۷۲۰ مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ و شماره ۵۲۸۹۳ مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور، تعداد ۱۰۰ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون های عملی، کتبی و گزینش به صورت پیمانی به شرح زیر استخدام می نماید:

دانلود دفترچه شرایط

استخدام شهرداری قم - 14 شهریور 92

آگهی 14 شهریور 92: استخدام شهرداری قم
شهرداری قم به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین برادران و خواهران بومی استان قم که دارای مدرک تحصیلی کاردانی ، کارشناسی و بالاتر و حائز شرایط ذیل می باشند، با برگزاری آزمون علمی و مصاحبه تخصصی ، بصورت قرارداد موقت دعوت به همکاری می نماید.

شرایط آگهی

شرایط لازم جهت شرکت در آزمون:
تابعیت ایرانی و تعهد و التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی
حداکثر سن تا پایان تاریخ 1/7/92 برای کلیه مدارک تحصیلی ، 30 سال تمام
انجام خدمت زیرپرچم یا معافیت قانونی درصورت مشمول بودن
عدم اعتیاد به مواد مخدر ومحکومیت به فسادعقیده
تدین و عاملیت به احکام اسلامی
داشتن توانایی جسمی لازم برای شغل مورد تقاضا و صحت و سلامتی کامل
عدم اشتغال داوطلب بصورت رسمی، ثابت ، پیمانی ،کارگری وشرکت تامین نیرو در دستگاههای دولتی، اجرایی و یا نهادهای انقلاب اسلامی
داشتن مدرک تحصیلی در مقطع مورد نیاز ، مطابق موارد مندرج درجدول.
تبصره : ملاک شرکت در آزمون، تطابق رشته تحصیلی مقطع مورد اشاره با رشته های تحصیلی مندرج در جدول است .

مدارک لازم
فرم تکمیل شده درخواست همکاری (خوانا وصحیح) (دانلود فرم)
سه قطعه عکس 4×3 (تمام رخ) جدید با پشت نویسی (الصاق یک قطعه ازعکس ها بر روی برگه ثبت نام)
تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه (کپی سایر صفحات در صورت داشتن توضیحات)
تصویر کارت پایان خدمت (پشت و رو)
تصویر مدرک تحصیلی
اصل فیش بانکی واریزی به مبلغ 250000 ریال به حساب شماره 700788433343 بانک شهر شعبه جهاد به نام مرکزآموزش علمی – کاربردی شهرداری قم با عنوان حق ثبت نام برای کلیه داوطلبان به استثنای فرزندان شاهد وجانبازان بالای 50 درصد
ارائه گواهی لازم از مراجع ذیربط برای ایثارگران و خانواده محترم شهداء
ارسال مدارک مثبته بومی بودن برای کسانی که محل تولد آنها استان قم نیست (ارائه تاییدیه دو مقطع از مقاطع تحصیلی مبنی بر اشتغال به تحصیل در استان قم از واحد آموزشی ذیربط ، ارائه سند مالکیت منزل یا اجاره نامه محضری به نام پدر ، مادر و یا همسر متقاضی ، ارائه تصویر شناسنامه همسر متقاضی که متولد قم باشد)
نحوه ارسال مدارک

متقاضیان واجد شرایط می بایست مدارک خود راحداکثر تاپایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخه 21/6/92 با پست سفارشی به صندوق پستی 3556 – شهرداری قم ارسال نمایند.
توضیح: به مدارک ناقص و یا مدارکی که بعد از مهلت مقرر به پست تحویل شده باشد ترتیب اثر داده نمی شود و وجه پرداختی نیز مسترد نخواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به مدیریت امور اداری و منابع انسانی شهرداری قم مراجعه فرمائید.

نکات مهم
خانواده های ایثارگران ازسهمیه وشرایط مندرج در قانون برخوردار می باشند.
در هر مرحله از مراحل آزمون یا مصاحبه چنانچه شرایط اعلام شده توسط داوطلب محرز نگردد داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد . ضمنا در مرحله اول دوبرابر ظرفیت از طریق آزمون کتبی انتخاب و پس از انجام مصاحبه بر اساس فرم امتیاز بندی و گزینش به تعداد مورد نیاز جذب خواهند شد.
آزمون کتبی محتوی سوالات تخصصی شامل منابع جدول (دانلود جدول) و سوالات عمومی آزمون شامل معارف اسلامی (اندیشه اسلامی 1 و 2 آیت اله جعفر سبحانی و دکتر محمد محمد رضایی)، فارسی عمومی (دکتر محمود فتاحی و دکتر حبیب اله عباسی) و استعداد تحصیلی (سطح کارشناسی) می باشد.
کلیه سوالات عمومی و تخصصی آزمون کتبی بصورت چهارگزینه ای طراحی شده است.
زمان تحویل و توزیع کارت

داوطلبان در تاریخ های 2،3و4 مهرماه در بین ساعات 14 الی 17 با در دست داشتن اصل شناسنامه به نشانی قم،میدان امام خمینی(ره)، خیابان کارگر، بعد از پل راه آهن، ساختمان شهید باکری، مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم، طبقه دوم مراجعه نمایند.
و) زمان ومحل برگزاری آزمون هنگام توزیع کارت به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=25734
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k