۷ سال پیش

تعریف بیش از ۲۳۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان قزوینی
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: بیش از ۲۳۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این استان تعریف شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


هدایت‌الله صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات کمیته امداد استان قزوین ایجاد طرح‌های اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است.
وی عنوان کرد: در همین راستا و با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بیش از ۲۳۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ایجاد شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: طرح‌های اشتغال و خودکفایی ضمن تأمین هزینه‌های معیشت مددجویان سبب ایجاد روحیه خوداتکایی و اعتماد‌ به نفس و روحیه علاقه به کار و عدم اتکاء به دیگران می‌شود.
* راه‌اندازی ۳۰ کارگاه قالیبافی در قزوین
صفری تصریح کرد: کارگاه قالیبافی در شهرستان تاکستان با حضور ۲۰ کارآموز از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان قزوین راه‌اندازی شده که در این کارگاه قالیبافی به کارآموزان به مدت سه ماه با هدف افزایش سطح اشتغال دوره آموزشی قالیبافی داده می‌شود.
این مسؤول خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و افزایش سطح اشتغال و خودکفایی بوده و بعد از اتمام دوره آموزشی نیز کارآموزان بیمه شده و از خدمات بیمه بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: درآمدزایی زنان روستا، غنی‌سازی اوقات فراغت، مهارت‌آموزی و بهبود وضعیت معیشتی مددجویان از دیگر اهداف راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی است.
صفری گفت: به کارآموزان پس از اتمام دوره و دریافت گواهینامه دار قالی داده می‌شود و محصولات تولید شده از سوی کمیته امداد استان قزوین به فروش می‌رسد.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تعداد ۳۰ واحد کارگاه قالیبافی در استان قزوین راه‌اندازی می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=641693
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد