۷ سال پیش

تعیین‌تکلیف بیمه تکمیلی بازنشستگان تا ۱۷ مرداد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در ۱۷ مرداد براساس مناقصه‌ای که برگزار شد، شرکت بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق مشخص می‌شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، عباس رشیدی در نشست خبری امروز در خصوص 6 مهرماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد، در خصوص فراخوان انتخاب بازنشسته نمونه کشوری در یازدهمین دوره بزرگداشت روز خانواده و تکوین بازنشستگان اظهار داشت: 6 مهر به عنوان روز خانواده و تکریم از بازنشستگان در شورای فرهنگ عمومی کشور مصوب شده است.
وی با اشاره به اینکه همه ساله بحث انتخاب بازنشستگان نمونه را داریم، اظهار داشت: یکی از اهداف معرفی بازنشستگان نمونه، افزایش انگیزه و ترغیب بازنشستگان برای کارآفرینی و فعالیت بیشتر آنها در جامعه است.
رشیدی با اشاره به اینکه در 6 محور بازنشستگان نمونه کشوری انتخاب و معرفی می‌شوند، گفت: ثبت‌نام این افراد در حوزه‌های مختلف تا 22 مردادماه ادامه خواهد داشت. بازنشستگانی که در حوزه علوم آموزشی ـ پژوهشی، کارآفرینی، فعالیت‌های اجتماعی، فعالیت‌های ورزشی و ایثار و فداکاری دارای آثاری هستند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی گفت: در کمیته داوری، اطلاعات متقاضیان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در هر محور یک نفر بازنشسته نمونه انتخاب می‌شود.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه این صندوق یک میلیون و 280 هزار نفر بازنشسته دارد، اظهار داشت: در صندوق بازنشستگی کشوری نخبگانی وجود دارند که باید از این افراد و تجربیات آنها استفاده شود.
رشیدی با اشاره به اینکه بیشترین بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری، آموزش و پرورشی هستند، گفت: تعداد بازنشسته‌های آموزش و پرورش در این صندوق 750 هزار نفر است.
وی درباره ارائه بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق اظهار داشت: تا 17 مرداد شرکت بیمه تکمیلی بازنشستگان براساس مناقصه‌ای که برگزار شده است، مشخص و اعلام خواهد شد.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در سال 94 حدود 700 هزار نفر از خدمات بیمه تکمیلی صندوق بازنشستگی استفاده کردند و خدمات عمومی و تخصصی در قالب‌های مختلف درمانی به بازنشستگان داده می‌شود.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: تورهای سیاحتی و زیارتی برای بازنشستگان درنظر گرفته شده است که امسال برای این افراد شرایط بهتری را تعریف کرده‌ایم.
وی ادامه داد: در حال حاضر کمک صندوق برای این سفرها از 250 به 300 هزار تومان افزایش یافته است.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: خانه‌های امید نیز در 29 استان کشور خدماتی را به بازنشستگان ارائه می‌دهد و بعضی از این خانه‌ها بسیار فعالند.
رشیدی درباره ارائه خدماتی همچون عصا، عینک و سمعک بازنشستگان نیز گفت: در حال حاضر صندوق برای عینک بازنشستگان 80 هزار تومان، سمعک 200 هزار تومان و عصا تا 20 هزار تومان پرداخت می‌کند.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: ثبت‌نام وام 2 میلیونی قرض‌الحسنه به بازنشستگان این صندوق نیز از پاییز آغاز می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=644679
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه