• ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
  • 1k نظر «نمایش»

تعیین تکلیف استخدام ۱۳ هزار نیروی شوراهای حل اختلاف کشور

تعیین تکلیف استخدام ۱۳ هزار نیروی شوراهای حل اختلاف کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تعیین تکلیف استخدام 13 هزار نیروی شوراهای حل اختلاف کشور

جهت مشاهده اخبار استخدام شورای حل اختلاف اینجا کلیک کنید


معاون قوه قضائیه گفت: برای تعیین تکلیف استخدام 13 هزار جوانی که در شوراهای حل اختلاف فعالیت می‌کنند باید فکر جدی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمدکاظم احمدی میانجی ظهر امروز در نهمین همایش بزرگ شوراهای حل اختلاف استان فارس در این شهر اظهار داشت: برای تعیین تکلیفف استخدام 13 هزار جوانی که در شوراهای حل اختلاف فعالیت می‌کنند باید فکر جدی کرد.
وی افزود: برای استخدام جوانانی که با شورا همکاری می‌کنند تنها موردی که به نظر رسید این بود که به قوه قضائیه اعلام کردیم در گزینش‌های استخدامی خود، 20 درصد را به اعضای شورای حلل اختلاف اختصاص دهد که این کار اجرایی خواهد شد.
این مقام مسؤول ادامه داد: در حال حاضر 25 هزار نفر از نیروهای ما بازنشستگان دستگاه‌های دولتی بوده و مشکلی از بابت حقوق و مزایا ندارند اما برای 13 هزار نفر باقی‌مانده که بیشتر آنها جوان وو دارای مدارک دانشگاهی هستند باید فکر جدی بکنیم.
احمدی‌میانجی گفت: به جوانی که چند سال با شوق و علاقه با شورای حل اختلاف همکاری داشته و وقت گذاشته نمی‌توانیم بگوییم که برود به سلامت و یا تمام عمر را افتخاری برای ما کار کند،، بنابراین انتظار ما برخورد مناسب با این نیروهاست.
معاون قوه قضائیه با اشاره به کمبود بودجه دولت اظهار داشت: شوربختانه ما به خشکسالی دولت خوردیم که توان کمک به شوراهای حل اختلاف را ندارد و هرگاه نوبخت معاون رئیس جمهور را برایی گرفتن بودجه دیدم، وی به مزاح گفت گریه می‌کنم اما پول نمی‌توانم پرداخت کنم!
وی در ادامه با تحلیل موقعیت فعلی شوراهای حل اختلاف، گفت: با وجود تمام مشکلات حرکت شوراها روبه‌جلو بوده و آینده‌ای روشن برای آن متصور می‌شود و سعی می‌کنیم در ماه‌های آخر امسالل جبران عقب‌افتادگی‌های ابتدای سال را بکنیم.
این مقام مسؤول همچنین اظهار داشت: امروز وضعیت جامعه به لحاظ صبر و تحمل یکدیگر مناسب نیست و نمی‌دانم چرا ما انسان‌ها با هم خوب نیستیم و برای همدیگر دلسوزی نداریم.
احمدی‌میانجی افزود: هر کس در هرکجا که کار می‌کند از دیگری شکایت دارد و این با تعالیم ارزشمند دینی ما هیچ تناسبی ندارد و زمانی که زن‌ و شوهری به هر دلیلی می‌خواهند از یکدیگر جداا شوند، با بدترین شکل ممکن و با ایجاد دعوا و نفرت این کار صورت می‌گیرد و آستانه تحمل‌ها به‌شدت پایین آمده است.
وی ادامه داد: در نگاه رحمانی به دنیا هر کاری که موجب تفرقه شود حرام است و خداوند محبت و دوستی را در قلب انسان جای‌ داده است تا آن را نثار یکدیگر کنند، نه اینکه با کوچک‌ترین برخورد کار بهه دعوا و تشکیل پرونده قضایی بکشد.
این مقام مسؤول همچنین با اشاره به اینکه به هر شهرستانی که می‌رود به دلیل کمبود امکانات و مشکلات دچار شرمندگی در برابر اعضای شورای حل اختلاف می‌شود، خاطرنشان کرد: 30 سال درر قوه قضائیه کار کردم و به‌اندازه این چند سالی که در شورای حل اختلاف بودم تحقیر نشدم، چراکه هرکجا می‌روم جوانان به سراغ من می‌آیند و برای حل مشکل استخدامی راه حل می‌طلبند.
احمدی‌میانجی افزود: من به تمام اعضای جوان شورای حل اختلاف قول می‌دهم که مانند فرزندان خودم برای حل مشکلات آن‌ها تلاش کنم و حتی زمانی که ریاست قوه قضائیه به من گفت نیروهایی شایسته شورا را برای استخدام به دادگستری خواهیم برد، بنده گفتم ایرادی ندارد و ما از نیروهای بازنشسته جای آن‌ها را پر خواهیم کرد.
به گزارش فارس، پس از سخنان معاون قوه قضائیه،ساختمان مرکزی شورای حل اختلاف این استان با حضور مسؤولان استانی و کشوری در شیراز گشایش یافت و از امروز با ایجاد سامانه مدیریتت جدید پرونده‌های قضایی، استان فارس به‌صورت رسمی به شبکه ملی عدالت قوه قضائیه متصل شد.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=716509
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k