۷ سال پیش

تعیین سطح توانمندی مربیان پیش دبستانی براساس نظام شایستگی حرفه ای
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از تعیین سطح ارتقاء توانمندی مربیان پیش دبستانی براساس نظام شایستگی حرفه ای خبر داد

جهت مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی کلیک کنید


رخساره فضلی عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری اولین همایش توسعه کمی و کیفی پیش دبستانی گیلان در دهکده ساحلی انزلی به خبرنگار ایرنا گفت: استان گیلان با رشد ۷۶درصدی در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ در حوزه پیش دبستانی، جزو استان های پیشرو بوده است.
وی با اشاره به وجود هفت هزار و ۲۰۰ کلاس چند پایه و ۲۵هزار نوآموز در کل کشور خاطرنشان کرد: سهم گیلان از این تعداد دانش آموز ثبت نام شده، ۱۲ نفر است .
فضلی ادامه داد: دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش در تلاش برای اخذ مدرک بین المللی و کارت طلایی برای مربیان پیش دبستانی سطح سه است تا با این کار جلوی ورود افراد ناکارآمد به دوره پیش دبستانی گرفته شود.
وی با تاکید بر اینکه مربیان پیش دبستانی عاشق کودکان و دارای هویت شغلی باید در این کار حضور داشته باشند، افزود: سرنوشت بچه های مردم، شوخی نیست و کسانی که بچه ها را عاملی برای دریافت حقوق و پلی برای رسیدن به مقاصد و اهداف خود می دانند، باید دیدگاه خویش را تغییر دهند.
فضلی تصریح کرد: مربیانی که به صورت حرفه ای و تخصصی عمل کرده و سطح سه را دریافت کنند، رسما به عنوان مربی پیش دبستانی معرفی شده و بقیه مربیان نیز برای نیل به این هدف باید خود را به این سطح برسانند.
وی با تاکید بر اینکه دوره های پیش دبستانی تربیت مدار است، خاطرنشان کرد: نقش مربی پیش دبستانی تربیت طوطی نبوده و آموزش و پرورش به مربیانی نیاز دارد که بچه های خلاق و متفکری تربیت کنند که توانایی ارتباط با خود، طبیعت و با خالق هستی را داشته باشند.
فضلی به آموزش قوانین ساده و احترام متقابل توسط مربیان به بچه ها اشاره و اظهار کرد: ۵۰درصد از دانش آموزان پیش دبستانی تا ۲۵ آبان ماه امسال مورد سنجش قرار می گیرند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=630317
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد