۸ سال پیش

تعیین شرایط عضویت بازنشستگان و وظیفه بگیران نیروهای مسلح در صندوق‌های بازنشستگی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

نماینده مجلس شورای اسلامی شرایط عضویت بازنشستگان و وظیفه بگیران نیروهای مسلح در صندوق‌های بازنشستگی را تعیین کردند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان کلیات و جزئیات لایحه اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان‌های تابعه یا وابسته به آنها را بررسی و تصویب کردند. به موجب مصوبه وکلای ملت، در عنوان قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان‌های وابسته به آنها مصوب 19/7/1376 مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از واژه پرسنل عبارت بازنشستگان و وظیفه‌ بگیران اضافه شده و متن زیر به عنوان تبصره 2 به ماده یک قانون اضافه می‌شود:
تبصره 2- بازنشستگان و وظیفه بگیران از یکی از صندوق‌های موضوع این ماده با کسب پرداخت نیم‌درصد از حقوق ماهانه آنها و پرداخت سهم دولت عضو آن صندوق محسوب و از مزایای مربوط برخوردار می‌شوند.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=563860
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد